خبرگزاری کار ایران

در سیزدهمین نشست باشگاه معماری تهران؛

ویژه‌برنامهٔ «معمار ایرانی۴» برگزار می‌شود

در سیزدهمین نشست تخصصی باشگاه معماری تهران ویژه‌برنامه «معمار ایرانی۴» با حضور علیرضا تغابنی و اساتید و پژوهشگران حوزه معماری، دوشنبه ۲۷ شهریور ساعت۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

ایلنا: در سیزدهمین نشست تخصصی باشگاه معماری تهران ویژه‌برنامه «معمار ایرانی۴» با حضور علیرضا تغابنی و اساتید و پژوهشگران حوزه معماری، دوشنبه ۲۷ شهریور ساعت۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، این چهارمین نشست از سلسله برنامه‌های معمار ایرانی است که در آن به آثار و دست‌آوردهای طراحی یکی از معماران جوان کشور پرداخته می‌شود.

این باشگاه در این نشست نگاهی خواهد داشت به آثار معماری دکتر علیرضا تغابنی (برندهٔ دو جایزه معمار در طراحی و بازسازی) که با حضور ایشان و سایر مهمانان برگزار خواهد شد.

باشگاه معماری تهران عنوان برنامه‌ای است که از سوی فرهنگ سرای ارسباران اجرا و تلاش می‌کند تا به برگزاری نشست‌های تخصصی، برپایی بزرگداشت‌های مفاخر معماری ایران و نقد فضاهای مختلف از منظر معماری با حضور متخصصان و فعالان معماری بپردازد.

علاقه‌مندان برای شرکت و عضویت در باشگاه معماری به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، بالا‌تر از پل سید خندان، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز