خبرگزاری کار ایران

كتاب ششمین جشنواره عكس «ما می‌توانیم» منتشر شد

کد خبر : ۳۹۵۹۳

داوری آثار این جشنواره را رسول اولیاء زاده، دكتر محمد ستاری، محمد مهدی رحیمیان، علیرضا كریمی صارمی و بیژن بنی احمد برعهده داشتند.

ایلنا: كتاب ششمین جشنواره عكس «ما می‌توانیم» شامل آثار راه یافته به جشنواره توسط حوزه هنری منتشر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ششمین جشنواره عكس «ما می‌توانیم»، در این مجموعه كه با مقدمه‌ای از رسول اولیازاده، دبیر هنری جشنواره و رییس خانه عكاسان حوره هنری آغاز می‌شود، 33 اثر منتخب و راه یافته به نمایشگاه آثار ششمین جشنواره عكس «ما می‌توانیم» به چشم می‌خورد.

آثار هنرمدان عكاس در این كتاب با مضامین مختلف علمی، تكنولوژی، صنعتی، اجتماعی و ورزشی گردآوری شده است و در ایام برگزاری جشنواره توزیع می‌شود.

جشنواره عكس «ما می‌توانیم» امسال نیز مانند سال‌های گذشته به دستاوردهای مردم این سرزمین در عرصه‌های مختلف علمی، تكنولوژی، صنعتی، اجتماعی، ورزشی و... پرداخته است تا جلوه‌هایی از توانمندی‌های حاصل شده در دوران 34 ساله انقلاب اسلامی را بار دیگر در معرض دید عموم قرار دهد.

داوری آثار این جشنواره را رسول اولیاء زاده، محمد ستاری، محمد مهدی رحیمیان، علیرضا كریمی صارمی و بیژن بنی احمد برعهده داشتند.

معیار انتخاب آثار برتر، علاوه بر رعایت نكات تكنیكی و فنی و ویژگی‌های زیبایی شناسانه، به تصویر كشیدن نشانه‌های از زندگی، امید، تلاش فردی و جمعی، همكاری و تعاون در پیشبرد اهداف كلان جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌های ذكر شده توسط شركت كنندگان بوده است.

آیین گشایش این جشنواره عكس «ما می‌توانیم» دوشنبه دوم بهمن ماه ساعت 16 در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار و بازدید از این آثار از 2 الی 18 بهمن ماه برای عموم ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز