خبرگزاری کار ایران

آمادگی 11 استان برای میزبانی جشنواره تجسمی فجر

کد خبر : ۳۷۳۶۱

تاکنون ۱۱ استان برای میزبانی پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر اعلام آمادگی کرده‌اند.

ایلنا: عبدالرحیم سیاهکارزاده؛ دبیر اجرایی پنجمین جشنواره تجسمی فجر گفت: تاکنون ۱۱ استان برای میزبانی پنجمین جشنواره تجسمی فجر پاسخ مثبت داده‌اند که استانهای نهایی در هفته اول بهمن ماه اعلام می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر، سیاهکارزاده ادامه داد: آمادگی برای برگزاری پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در تمام استان‌ها وجود دارد و به این منظور با ادارت کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها مکاتبه شد تا استانهایی که شرایط، آمادگی و فضای مناسب برای میزبانی جشنواره را دارند، به دبیرخانه جشنواره اعلام کنند که تاکنون ۱۱ استان برای برگزاری پنجمین جشنواره تجسمی فجر پاسخ مثبت داده‌اند و در چند روز آینده تعداد نهایی استانهای میزبان جشنواره مشخص می‌شود.
دبیر اجرایی پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر افزود: آثار رشته‌های کاریکاتور، عکس، پوس‌تر و تصویرسازی جشنواره که قابلیت تکثیر دارند با توجه به فضای نمایشگاهی استان‌ها علاوه بر تهران در استانهایی که آمادگی دارند به نمایش گذاشته می‌شود.
وی گفت: تمرکز زدایی از رویکردهای جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر است که از نخستین دوره به آن توجه شده و در این دوره هم بر اساس آمادگی استان‌ها برای آن برنامه ریزی می‌شود.
پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در رشته‌های نقاشی، ‌خوشنویسی، نگارگری، سفال، مجسمه سازی، عکس، پوستر، کاریکاتور و تصویرسازی به دبیری سید عباس می‌رهاشمی ۱۴ بهمن تا ۱۲ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز