خبرگزاری کار ایران

هنرمند انتخاب آثار جشنواره تجسمی فجر را آغاز کردند

کد خبر : ۳۵۷۴۴

انتخاب اولیه آثار پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجرآغاز شد.

ایلنا: ۳۶ هنرمند انتخاب و داوری آثار رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، پوستر، سفال، نگارگری، مجسمه‌سازی، عکاسی، کاریکاتور و تصویرسازی پنجمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر را انجام می‌دهند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی پنجمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر، با پایان مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر انتخاب اولیه آثار مجسمه سازی، نگارگری، خوشنویسی و نقاشی در هفته جاری به پایان می‌رسد و پس از آن هنرمندان منتخب اصل آثار را برای انتخاب نهایی به دبیرخانه جشنواره ارسال می‌کنند.
در رشته‌های کاریکاتور، پوستر، عکس و تصویرسازی که انتخاب آثار در یک مرحله انجام می‌شود، اعضای هیئت انتخاب و داوری این چهار رشته در هفته آینده آثار را بررسی و انتخاب می‌کنند.
پنجمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، نگارگری، سفال و سرامیک، تصویر‌سازی، مجسمه‌سازی، پوس‌تر، عکاسی، کاریکاتور و بخش مقالات علمی از ۱۴ بهمن تا ۱۲ اسفندماه سال جاری به دبیرکلی سیدعباس می‌رهاشمی از سوی مرکز هنرهای تجسمی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر در تهران و استان‌ها برگزار خواهد شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز