خبرگزاری کار ایران

دبیرخانه جشنواره نقاشی مکتب تبریز آغاز به كار كرد

asdasd
کد خبر : ۳۱۷۲۰

هر هنرمند می تواند حداکثر 5 اثر از آثار نقاشی خود را حداکثر تا 14 دیماه به دبیرخانه جشنواره ارسال نماید. دبیرخانه جشنواره نیز 19 دیماه آرای خود را نسبت به آثار پذیرفته شده اعلام خواهد کرد.

ایلنا- تبریز: دبیرخانه نخستین جشنواره نقاشی مکتب تبریز با شروع فعالیت خود، پذیرش اولیه آثار ارسالی شرکت کنندگان در این جشنواره را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز؛ عموم علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌بایست تصویر آثار خود را با کیفیت DPI 300 به همراه فایل دیجیتال و فرمت TIF به نشانی الکترونیکی jashnvarehnaggashi.m.t.m@gmail.com و یا سی دی آثار را به همراه پرینت در قطع A4 به نشانی دبیرخانه ارسال نمایند.

هر هنرمند می‌تواند حداکثر 5 اثر از آثار نقاشی خود را حداکثر تا 14 دیماه به دبیرخانه جشنواره ارسال نماید. دبیرخانه جشنواره نیز 19 دیماه آرای خود را نسبت به آثار پذیرفته شده اعلام خواهد کرد.

هنرمندان می‌توانند، آثار خود را به نشانی‌های تبریز، خیابان امام، بازار تربیت، طبقه همکف پلاک 9 گالری میرک یا به نشانی تبریز، خیابان آزادی، مابین چهاراه آبرسانی و مارالان، روبروی خیابان گلباد، نبش کوچه گلپر، پلاک 1 تحویل دهند.

همچنین عموم علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بین ساعت 9:30 تا 19 با شماره تلفن‌های 04113379344، 04115571274 و 09146525181تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز