خبرگزاری کار ایران

سرپرست مرکزهنرهای تجسمی با جلیل رسولی دیدار کرد

کد خبر : ۲۹۷۸۴

سرپرست مرکز هنرهای تجسمی به همراه علی تن؛ معاون این مرکز با حضور در منزل جلیل رسولی با این هنرمند دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

ایلنا: اصغر امیرنیا با حضور در منزل جلیل رسولی با این هنرمند دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مرکز هنرهای تجسمی، اصغر امیرنیا در این دیدار گفت: استاد جلیل رسولی از هنرمندان شاخص هنر خوشنویسی است که همواره با اعتقاد فعالیت کرده و آثار ارزشمندی را خلق کرده است.

امیرنیا ادامه داد: هنرمندانی مانند جلیل رسولی نقش موثر خود را با سال‌ها فعالیت هنری ایفاکرده‌اند و ما می‌بایست قدردان این هنرمندان باشیم. هنرمندان شاخص و پیشکسوت ما می‌توانند با پیشنهاد‌ها و راهکارهایی که می‌دهند به توسعه جریان هنری کشور کمک کنند.

جلیل رسولی؛ هنرمند پیشکسوت خوشنویسی نیز گفت: حدود نیم قرن با اعتقاد و عشق خوشنویسی کردم چون خوشنویسی هنری است که می‌بایست با اعتقاد همراه باشد و یکی از مشکلات امروز هنر خوشنویسی همین است که اعتقاد در آن کمرنگ شده است.

رسولی در ادامه گفت: هنرمندان خوشنویسی همبستگی لازم را ندارند و حمایت‌های لازم و مناسب و برنامه ریزی بلند مدت نیز برای خوشنویسی انجام نمی‌شود در حالی که کشورهای منطقه رویداد‌ها و حرکت‌هایی را در هنر خوشنویسی انجام می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز