خبرگزاری کار ایران

سومین دوسالانه مجسمه‌های شهری برگزار می‌شود

کد خبر : ۲۴۴۲۸

سومین دوسالانه مجسمه‌های شهری، 15 آذرماه در نگارخانه برگ آغاز به کار می‌کند.

ایلنا: سومین دوسالانه مجسمه‌های شهری، با حضور 180 اثر از 172 هنرمند 15 آذر ماه در نگارخانه برگ آغاز به کار می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، سیدمجتبی موسوی، رییس اداره حجم سازمان زیباسازی شهر تهران با اعلام این خبر گفت: سومین دوسالانه مجمسه سازی به مدت 45 روز و تا آخر دی ماه در محل نگارخانه برگ برپا خواهد بود.

او با اشاره به اینکه آثار منتخب از میان 776 اثر انتخاب شده است، ادامه داد: فرشید مثقالی، بهروز دارش، سعید شهلاپور، فاطمه حدادیان، و طاهر شیخ الاحکمایی، اعضای شورای انتخاب آثار هستند که به بررسی آثار رسیده پرداختند.

به گفته موسوی، سیاستگذاری و برنامه ریزی برای برگزاری سومین دوسالانه مجسمه سازی از سال 90 آغاز شده و در نهایت با انتشار فراخوان در اسفند ماه سال گذشته 978 هنرمند آثار خود را برای داوری به دبیرخانه دوسالانه ارسال کردند.

رییس اداره حجم سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه در روز اختتامیه سومین دوسالانه مجسمه های شهری به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد، گفت: هیات داوران متشکل از حمید شانس، مرتضی نعمت اللهی، مهرداد ایروانی، رضا قره باغی و سهند حسامیان در نهایت این آثار را بررسی کرده و به 5 نفر از افراد برگزیده تندیس دوسالانه، دیپلم افتخار و هدیه نقدی اهدا می شود.

او با تاکید بر اینکه تمامی آثار منتخب در نگارخانه برگ به نمایش در خواهد آمد، ادامه داد: برگزیدگان دور اول و دوم دوسالانه مجسمه های شهری نیز می توانند بدون داوری اولیه یک اثر خود را در بخش نمایشگاهی ارائه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز