خبرگزاری کار ایران

نگارخانه چیلیک میزبان جشنواره عکس پیرتاکستان

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۰۷

هشتادومین دوره از سلسله نمایشگاه‌های عکس در نگارخانه چیلیک با هماهنگی انجام گرفته با دبیرخانه نخستین جشنواره عکس پیرتاکستان به نمایش آثار راه یافته به نمایشگاه این جشنواره اختصاص یافت.

ایلنا: مخاطب نگارخانه چیلیک در این دوره از نمایشگاه تعداد ۴۲ قطعه عکس سیاه و سفید و رنگی به انتخاب ۲۶ نفر از عکاسان ایرانی؛ به تماشا می‌نشیند که داوری آن را مهدی وثوق نیا، علی رضا رحمانی و مهدی سروری با دبیری امین رحمانی عهده دار بوده‌اند.
در بخشی از قاب ابتدای این نمایشگاه که دربرگیرنده متن بیانیه هیات داوران این جشنواره است، آمده است:
باور به وجود این استعداد در سطح استان مسئولیت متولیان و صاحبان امضا و اعتبار را چندین برابر سنگین‌تر می‌نماید تا در این تنگنای موجود فرهنگی و هنری با یکدلی و مشارکت‌های لازم در پرورش این استعداد آنچه را که وظیفه می‌نامند، با انگیزه رضایت پروردگار به بار بنشانند.

اسامی ۲۶ صاحب عکس در این نمایشگاه عبارتند از: مهدی آقازاده، احمد اعتدادی، عباس بهرامی، منوچهر پورمند، محسن خلیلی، حسین دلاور، زهرا رضایی، محمد رستمی، عباس سرلک، علی صفری، شقایق طاهرخانی، رویا غفوری، مریم فرساد، خشایار فاضل کاشانی، عرفان کوچاری، پگاه کاکاوند، میثم ملکی قزوینی، مهدی معتمد، مهدی مرادپور، امیر مافی بردبار، مهران مافی بردبار، حسین می‌رکمالی، امین مرادی، علی یوسفی، محمدرضا یوسفی و مجید یوسفی.

ازجمله نتایج مسابقه‌های مطرح شده در این نگارخانه هم می‌توان به: بخش جنبی و اصلی دومین جشنواره فیروزه، مسابقه عکس طهران ۸۶، جشنواره ملی عکس رضوی، نخستین جشنواره دانشگاه آزاد، جوانان عصر ما، جشنواره عکس نان، بخش جنبی جشنواره مطبوعات (۱۶)، جشنواره گران‌تر از طلا، ششمین جشنواره هنری آب، چهارمین دوره مسابقه تجلی عاشورا و فجر، جشنواره کوهستان بینالود، دومین دوره مسابقه عکاسی از سفره افطار، دومین جشنواره گران‌تر از طلا، مسابقه فرش دستباف، دومین سوگواره قاب خالی خورشید، نخستین جشنواره شکوه حماسه، دومین مسابقه فرش دستباف ایران، نخستین جشنواره گلستانه، نخستین جشنواره ایران‌شناسی، جشنواره محیط زیست مازندران، جشنواره تعاون، نخستین نمایشگاه صنعت اسب، سومین نمایشگاه صنعت نان، سومین جشنواره ملی زمان، جشنواره راه و بی‌راه، مسابقه عکس تهران ۹۰، آثار گروهی عکاسان تئا‌تر، دومین جشنواره گلستانه، جشنواره شهر آسمان، چهارمین جشنواره عکس زمان، جشنواره عکس شهریار، جشنواره عکس پیرتاکستان و... اشاره کرد.

نگارخانه چیلیک با وجود امکاناتی چون: توضیح نمایشگاه، قاب اول، معرفی هنرمند، شرایط فروش عکس، دفتر نظرسنجی، ارتباط با هنرمند و... تاکنون در میان نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی خود میزبان آثار بیش از ششصد تن از عکاسان سراسر ایران بوده است.
علاقمندان به دیدار از عکس‌های نمایشگاه «نخستین جشنواره عکس پیرتاکستان» می‌توانند همزمان با گشایش این نمایشگاه به نشانی: www. ChiilickGallery. com مراجعه نمایند و تا تاریخ ۲۸ آذرماه سال ۱۳۹۱ در بخش روزشمار و از آن تاریخ به بعد در بخش بایگانی، بیننده مجموعه آثار عکاسان این نگارخانه باشند.
لازم به یادآوری است نمایشگاه «جشنواره عکس پیرتاکستان» در هشتادومین دوره از سلسله نمایشگاه‌های عکس در نگارخانه چیلیک گشایش یافته و علاقمندان می‌توانند از طریق «ایـنجـا» از عکس‌های این نمایشگاه دیدن کنند.
دور آینده نمایشگاه این نگارخانه به نمایش عکس‌های راه یافته به «دومین جشنواره عکس ایران‌شناسی» اختصاص خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز