خبرگزاری کار ایران

کنسرت سهیل نفیسی در تالار اندیشه

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۱۱

سهیل نفیسی پس از چهار سال دوری از صحنه گزیده‌ای ازقطعات آلبوم‌های «ری را»، «چنگ وسرود» و «ترانه‌های جنوب» به همراه چند قطعه از آلبوم جدیداش راروزهای ۱۴ و ۱۵ شهریور در تالار اندیشه حوزه هنری اجرا خواهد کرد.

ایلنا: سهیل نفیسی؛ گزیده‌ای از قطعات آلبوم‌های «ری را»، «چنگ وسرود» و «ترانه‌های جنوب» به همراه چند قطعه از آلبوم جدیداش راروزهای ۱۴ و ۱۵ شهریور در تالار اندیشه حوزه هنری اجرا خواهد کرد.
به گزارش ایلنا، رامین صدیقی، مدیرنشرهرمس و تهیه کننده کنسرت سهیل نفیسی اضافه کرد: این کنسرت به صورت تکنوازی گیتار کلاسیک و خوانندگی سهیل نفیسی برگزار می‌شود. آلبوم جدید این هرمند هم درسال ۹۳ منتشرخواهد شد و «سهیل نفیسی» درآن فقط از شعرهای «حافظ» استفاده کرده که چند قطعه ازاین آلبوم را دراین کنسرت رونمایی خواهد کرد.
مدیرنشر هرمس، برگزاری این کنسرت را فتح بابی برای برگزاری کنسرت‌های بعدی نشر هرمس درتالارهای اندیشه، سوره و مهرحوزه هنری دانست و ادامه داد: صحبت‌های اولیه را هم را انجام داده‌ایم و برگزاری چندکنسرت هم قطعی شده است که ازجمله این برنامه‌ها می‌توانم به کنسرت پیانو و کوارتت زهی پیمان یزدانیان در مهر و یا آبان سال جاری و کنسرت یادبود آزیتا حمیدی، که جزو ده هارپ نواز برتردنیاست، اشاره کنم.
صدیقی درباره کنسرت بادبود آزیتا حمیدی خاطرنشان کرد: این هنرمند متاسفانه سال گذشته براثر بیماری سرطان فوت کردند واز این رو کُل عوابد این کنسرت به نفع بیمارا ن سرطانی خواهد بود. صدیقی اضافه کرد: دراین کنسرت تاکید داریم که ازهنرمندان ایرانی وهمچنین چند نفرازاعضای گروه خود خانم حمیدی که از سوئیس می‌آیند استفاده کنیم. وی ازپیما ن یزدانیان نوازنده پیانو، شهرام غلامی نوازنده عود وعلی بوستان نوازنده شورانگیز به عنوا ن هنرمندان ایرانی این کنسرت نام برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز