خبرگزاری کار ایران

سازهای ابداعی شجریان در خانه هنرمندان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۸۲

دومین نمایشگاه سازهای ابداعی محمدرضا شجریان به همت شرکت دل‌آواز با همیاری خانه موسیقی از ۲۲ تا ۲۸ شهریور در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

ایلنا: دومین نمایشگاه سازهای ابداعی محمدرضا شجریان از ۲۲ تا ۲۸ شهریور به همت شرکت فرهنگی  هنری دل‌آواز، در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی موسسه دل آواز، نمایشگاه شامل خانواده صراحی در ۴ اندازه (شاه صراحی، صراحی باس، صراحی آلتو، صراحی سوپرانو)، خانواده شهرآشوب در ۴ اندازه (شه‌بانگ، شه‌نواز، شهرآشوب آلتو، شهر آشوب سوپرانو)، سبو، دل و دل در ۲ اندازه (دل و دل آلتو، دل و دل سوپرانو)، خانواده سازهای مضرابی (ساغر، باربد، کرشمه) و سنتورهای با ساختار جدید و تندر از ساخته‌های شجریان است و پیش از این در کنسرت‌هایی با حضور او درمقام خواننده روی صحنه رفته است.

محمدرضا شجریان درباره برگزاری این نمایشگاه  به روابط عمومی موسسه دل آواز گفته است: این نمایشگاه ادامه‌‌ همان نمایشگاهی است که در سال ۱۳۹۰ برگزار شد، با این تفاوت که ساز‌ها برای عرضه در دنیای موسیقی و سفارش تولید به نمایش در می‌آید.

اولین نمایشگاه «سنتور‌ها و سازهای ابداعی استاد محمدرضا شجریان» با ۱۴ ساز ابداعی و ۱۰ سنتور در اندازه‌های مختلف از ۱۹ تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه سال ۹۰ در تالار بهار خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

دومین نمایشگاه سازهای ابداعی استاد محمدرضا شجریان به همت شرکت دل‌آواز، با همیاری خانه موسیقی از ۲۲ تا ۲۸ شهریور در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز