خبرگزاری کار ایران

هومن برق نورد:

نگاه توام با عدالت و شایسته سالاری در جشنواره‌ها ضروی است

کد خبر : ۷۴۰۵۷

نگاه توام با عدالت و شایسته سالاری می تواند فیلم سازان جوانی كه استحقاق دیده شدن را دارند به این حقشان برساند.

 ایلنا: هومن برق نورد بازیگر سینما در خصوص برگزار ی چهل و نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان – بام ایران عنوان كرد: جشنواره های منطقه ای نقش تعیین كننده و حائز اهمیتی در شناسایی استعدادهای جوانان شهرستانی دارند كه كمتر مجال پیدا می كنند با فیلم هایشان در جشنواره بین المللی فیلم كوتاه تهران حضور پیدا كنند و در واقع می تواند خیلی از استعدادهای كشف نشده را مورد حمایت قرار دهد.

به گزارش ایلنا،بازیگر فیلم ملكه با تاكید بر رصد دقیق مسئولان برگزار كننده جشنواره در جهت انتخاب و حضور تمام فیلم‌های با كیفیت ازمناطقی كه می توانند در جشنواره حضور داشته باشند تصریح كرد: نگاه توام با عدالت و شایسته سالاری می تواند فیلم سازان جوانی كه استحقاق دیده شدن را دارند به این حقشان برساند.

بازیگر كیفر با اشاره به رویكرد فیلم سازان جوان در فیلم هایشان به ارائه فرهنگ بوم زیستیشان افزود: موقعی فیلم یك فیلم سازحامی موتیف های بومی، آئین ها و سنن محل زیستش باشد، می تواند فیلمی مناسب برای عرضه داشته باشد.

چهل و نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان از تاریخ 10 تا 13 تیرماه سال 1392 به مدت چهار روز در استان چهارمحال و بختیاری شهرستان شهركرد با حضور استانهای آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، كرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، خوزستان، لرستان، مركزی و چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

این جشنواره توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در شهركرد با عنوان بام ایران برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز