خبرگزاری کار ایران

ضرغامی در دیدار با حسن روحانی بیان کرد:

پیروزی حسن روحانی، فرصتی بزرگ برای کشور است

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۶۴

ضرغامی در دیدار با حسن روحانی که درمحل استقرار موقت رئیس جمهوری منتخب ملت ایران برگزار شد با تبریک به وی، آمادگی صدا و سیما را برای همکاری با دولت آینده اعلام کرد.

ایلنا:رئیس سازمان صداوسیما  با تبریك مجدد پیروزی روحانی درانتخابات یازدهم آمادگی رسانه ملی برای همكاری با دولت آینده را اعلام كرد.

به گزارش ایلنابه نقل از دفتر امور رسانه ای رئیس جمهوری منتخب،دکتر روحانی با اشاره به حضور گسترده مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری و خلق حماسه سیاسی تاکید کرد: فرصتی مغتنم برای گسترش آرامش در کشور و حل مشکلات مردم فراهم شده است و از رسانه ها از جمله صدا و سیما انتظار می رود در جهت حفظ و گسترش این فرصت تلاش کنند.

رئیس جمهوری منتخب ملت ایران با بیان این که نگاه ها در کشور باید معطوف به آینده باشد،تصریح کرد:هرچه که بود، باید برای گذشته گذاشت و برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی از مسیر اعتدال تلاش کرد.

آقای ضرغامی در این  دیدار که درمحل استقرار موقت رئیس جمهوری منتخب ملت ایران برگزار شد با تبریک به دکتر روحانی، آمادگی صدا و سیما را برای همکاری با دولت آینده اعلام کرد.

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: پیروزی دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، فرصتی بزرگ برای کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز