کسب جایزه توسط الکوثر در چهارمین جشنواره اتحاد
شبکه الکوثر در چهارمین جشنواره اتحادیه رادیو و تلویزیونهای اسلامی موفق به کسب جایزه بهترین نماهنگ با موضوع بیداری اسلامی شد.
ایلنا: علی خندق آبادی مدیر شبکه الکوثر گفت: کسب جایزه بهترین نماهنگ در موضوع بیداری اسلامی بیانگر عملکرد موفق شبکه در پرداختن به بیداری اسلامی بوده است.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی الکوثر، دکتر علی خندق آبادی مدیر این شبکه ضمن اعلام مطلب فوق افزود: کسب جایزه بهترین نماهنگ در موضوع بیداری اسلامی بیانگر عملکرد موفق شبکه در پرداختن به بیداری اسلامی بوده است.
وی در ادامه افزود: با توجه به موج فزاینده بیداری اسلامی در کشورهای منطقه، شبکه الکوثر در راستای رسالت خود که آشنایی کشورهای اسلامی با روح انقلاب و بیداری آنها در جهت رهایی از سلطه استکبار جهانی است، به تهیه چندین مجموعه برنامه در این زمینه با ساختار و قالبهای گوناگون و پخش آن در فواصل مختلف زمانی مبادرت ورزیده است.
خندق آبادی خاطر نشان کرد: رویکرد شبکه در موضوع بیداری اسلامی پرداختن صرف به اخبار نبوده بلکه شبکه با پرداختن به محتوای بیداری اسلامی سعی در نشان دادن راهکار به مسلمانان منطقه بعد از انقلاب و رسیدن به مطالبات آنها نموده است.
شبکه الکوثر همزمان با آغاز بیداری اسلامی از تمام امکانات موجود در داخل و خارج ازکشور در جهت پرداختن به این موضوع استفاده کرده است که به عنوان نمونه نماهنگ (دم بلون الماء) که در بخش بیداری اسلامی این جشنواره موفق به کسب بهترین نماهنگ گردید، به موضوع انقلاب بحرین اختصاص داشته و به سفارش شبکه الکوثر در عربستان تولید شده بود.