خبرگزاری کار ایران

"دیالوگ" شبکه سحر با اندیشمندان ترکیه و آذربایجان

کد خبر : ۵۳۳۳۴

مجموعه برنامه سیاسی «دیالوگ» به تهیه کنندگی نوروز پورمند، در ایام نوروز ۹۲ از سیمای آذری شبکه جهانی سحر برای مخاطبان آذری زبان روی آنتن می‌رود.

ایلنا: نوروز پورمند تهیه کننده «دیالوگ» در توضیح این خبر گفت: «دیالوگ» با رویکرد سیاسی در ۲۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای برای سیمای آذری شبکه جهانی سحر در کشورهای ترکیه و آذربایجان تولید شده است.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شبكه سحر، پورمند در ادامه عنوان کرد: در این مجموعه برنامه با حضور کار‌شناسان و تحلیل گران مختلف، مهم‌ترین و تازه‌ترین روند‌ها و جریانات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مربوط به کشورهای جمهوری آذربایجان و ترکیه و همچنین نوع برخورد و مواضع دولتمردان و دستگاه سیاستگزاری و تصمیم گیری در رابطه با مسایل گوناگون سیاست داخلی و خارجی این کشور‌ها به بحث و بررسی گذاشته می‌شود.
تهیه کننده دیالوگ همچنین افزود: گروه تولید این برنامه با سفر به کشورهای ترکیه و جمهوری آذربایجان، گفتگو‌ها و مصاحبه‌های متنوعی را با سیاستمداران، کار‌شناسان و اهالی مطبوعات و رسانه‌های کشورهای مزبور پیرامون موضوعات مختلف همچون مناسبات منطقه‌ای و بین المللی کشورهای ترکیه و جمهوری آذربایجان در زمینه‌های مختلف از جمله در مواجهه با جهان غرب، کشور‌های اسلامی و همچنین مناسبات با جمهوری اسلامی ایران ترتیب داده‌اند که در هر قسمت از مجموعه برنامه دیالوگ، یکی از این محور‌ها مورد بررسی و کنکاش قرار می‌گیرد.
کارگردانی این مجموعه را بهزاد مولود به انجام رسانده و قهرمان نورانی گفت‌و‌گو‌ها با اندیشمندان و صاحبنظران ترک و آذری را برعهده داشته است، ضمن آنکه بهزاد مولود، هاکان اوزلو و سامیر احمداف (به عنوان تصویربردار)، داود اکبری (در بخش ایران) و ارهان ایلول (در بخش ترکیه) در مقام دستیاران تهیه و یونس رستگارنیا به عنوان تدوینگر، پورمند را در تهیه این برنامه یاری رسانده‌اند.
پخش این مجموعه برنامه مستند گزارشی، از ابتدای سال آینده در جدول پخش سیمای آذری شبکه جهانی سحر قرار خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز