خبرگزاری کار ایران

برنامه «پرده خیال» از شبکه آموزش پخش می‌شود

کد خبر : ۴۱۷۴۲

شبکه آموزش در جدید‌ترین برنامه تولیدی خود مسائل و وضعیت حاکم بر عرصه هنرهای تجسمی را به طور کامل بررسی می‌کند.

ایلنا: برنامه‌ «پرده خیال» با موضوع وضعیت هنر و به ویژه هنرهای تجسمی در ایران به تهیه‌کنندگی و کارگردانی امیر حسین آذر و علیرضا فرح‌جود از فردا سه شنبه ۱۰بهمن در شبکه آموزش پخش می‌شود.
به گزارش ایلنا، امیر حسین آذر با بیان این مطلب اظهار داشت: در این برنامه گفت‌و‌گو با هنرمندان طراز اول رشته‌های هنرهای تجسمی، نقاشی، نگارگری، سرامیک، خوشنویسی و.. با اجرای دکتر جلیل جوکار کار‌شناس و نگار گر انجام خواهد شد. شخصیت، تفکرات و آثار هنرمندان بزرگ کشور در حوزه‌های هنری نمایش داده شود.
وی در ادامه افزود: بخش دیگر برنامه اختصاص به گفت‌و‌گوی دکتر اسماعیل آذر با دکتر حمید شاه‌آبادی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص تبیین سیاست‌های کلی کشور در حوزه هنر دارد.
آذر تصریح کرد: در برنامه ضمن پخش گزارش‌های تجسمی از فعالیت‌های و نمایشگاه‌های برگزار شده مختلف در عرصه هنرهای تجسمی، سعی داریم درگفتگو با هنرمندان مشهور و کار‌شناسان برجسته این حوزه تحلیل جامعی از هنرهای تجسمی ارائه دهیم.
این تهیه کننده به حمایت معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و گفت: «پرده خیال» با حمایت‌های حمید شاه آبادی تولید و پخش می‌شود، ‌ محور اصلی آن پرداختن به وضعیت هنر و هنرهای تجسمی در ایران است.
وی اظهار داشت: در این برنامه هنرمندان پیشکسوت وجوان که در عرصه هنر موفق هستند، حضور خواهند داشت
آذر خبر داد: «پرده خیال» در ۵۲ قسمت ۲۰دقیقه‌ای از فردا ۱۰بهمن هر شب ساعت ۲۲از شبکه آموزش پخش می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز