خبرگزاری کار ایران

«شاید برای شما هم اتفاق بیافتد» و «به کجا چنین شتابان» در شبکه سحر

کد خبر : ۳۳۴۸۵

سریال‌های «شاید برای شما هم اتفاق بیافتد» و «به کجا چنین شتابان» به زودی با زیر نویس انگلیسی از سیمای انگلیسی شبکه سحر پخش خواهند شد.

ایلنا: مسلم دهقانی که سرپرستی زیرنویس این دو اثر را عهده‌دار است درباره این دو مجموعه تلویزیونی اظهار کرد: زیرنویس سریال «به کجا چنین شتابان» به اتمام رسیده و برای بازبینی تحویل شده است همچنین سریال تلویزیونی «به کجا چنین شتابان» در حال ترجمه است که امیدواریم تا قبل از سال این دو اثر با زیر نویس انگلیسی بر روی آنتن روند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شبکه سحر، وی در ادامه به عوامل فنی این دو مجموعه اشاره کرد و گفت: حسن شرف‌الدین به‌عنوان مترجم، مریم عامری و مریم درخشان نیز به عنوان اپراتور درزیرنویس انگلیسی این دو مجموعه تلویزیونی مشغول به فعالیت هستند.

سریال «به کجا چنین شتابان» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی قبلاً از شبکه تهران پخش شده است و بازیگرانی چون: بابک حمیدیان، آهو خردمند، رضا رویگری، نگین صدق گویا، بهروز بقایی و... در آن ایفای نقش کرده‌اند.

داستان این سریال ‌در یک خانواده سنتی روی می‌دهد. با مرگ پدربزرگ، حلقه فامیل گرد مادربزرگ شکل می‌گیرد که تلاش می‌کند فرزندانش را ضمن سفارش به رعایت دین و اخلاق، با صمیمیت و دوستی دور هم جمع کند. پسر او هاتف، اختلاف دیرینه‌ای با فریدون داماد خانواده دارد و از فساد مالی او رنج می‌برد از این رو به پسرش یونس نسبت به نزدیک شدن به فریدون هشدار می‌دهد اما یونس که در آرزوی رسیدن به ثروت و زندگی پرتجمل است، جذب شرکت ساخت و ساز فریدون می‌شود و...

همچنین «شاید برای شما هم اتفاق بیافتد» مجموعه اپیزودیک تولید گروه فیلم و سریال شبکه تهران به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان است که در هر قسمت با داستان و بازی بازیگرانی مستقل، یک آموزه اخلاقی را در قالب ماجرایی عبرت آموز به تصویر می‌کشد که حاصل کار نگارش طلا معتضدی، نیلوفر محلوجی، مهدی شاه پیری، امیر بقایی، صادق بختیاری، حسن محمودی، محسن یوسفی و علیرضا جوانمرد بوده‌اند. از جمله نقش‌آفرینان این مجموعه تلویزیونی نیز می‌توان به میترا حجار، ایرج نوذری، اشکان خطیبی، نرگس محمدی، علی رام نورایی، حسن اسدی، شهرام عبدلی، پویا امینی، امیرمحمد زند، پندار اکبری، افسانه ناصری، حدیثه تهرانی، حدیث می‌رامینی، عباس غزالی، محسن افشانی، سمانه پاکدل و سحر قریشی اشاره کرد که کارگردانان این مجموعه: احمد معظمی، محمود معظمی، راما قویدل و مسعود رشیدی هستند.

برنامه‌های سیمای انگلیسی شبکه سحر از نیمه شب همه روزهای هفته، از شبکه چهار سیما نیز قابل مشاهده برای بینندگان داخلی تلویزیون است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز