خبرگزاری کار ایران

اپیزود «فردا» از فیلم «لالایی برای آدم بزرگ‌ها» آماده نمایش شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۵۱

تدوین و صداگذاری اپیزود «فردا» از فیلم بلند «لالایی برای آدم بزرگ‌ها» به کارگردانی حسین قناعت و تهیه کنندگی مدیریت مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، در تابستان 92 پایان یافته و آماده نمایش شد.

ایلنا: به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5 با هدف ترویج فضایل اخلاقی و ارتقاء سلامت خانواده با الگوبرداری از سبک زندگی اسلامی، آسیب شناسی برخی ناهنجاری های اجتماعی و تاثیر آن بر نهاد خانواده، اقدام به تولید فیلمی در ژانر اجتماعی با استفاده از استعدادهای جوان جامعه کرده است.

داستان این فیلم درباره زندگی زنی از طبقه متوسط است که با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند و تلاش می کند زندگی سالمی داشته باشد. همسر این زن به دلیل آسیب های ناشی از اعتیاد به زندان می افتد و زندگی همسر و دو فرزندش با مسائلی روبرو می شود که تلاش این زن برای رسیدن به زندگی سالم و بقای خانواده اش فیلم را پیش می برد.

در این فیلم علیرضا مهران، نادیا فرجی، احمد یاوری، یاسمینا باهر، عبدالله طهماسبی، فرشید میرزا سلطانی، حوا محمدیان روشن، حمید دربانی به همراه هستی ایذه، امیرعلی علی محمدی و پدرام اسدزاده بازیگران کودک در مقابل دوربین رضا بقایی به ایفای نقش پرداخته اند.

تیتراژ پایانی این اثر با صدای «یاسر سمیعی» و آهنگسازی «علی شهبازی» اجرا شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز