خبرگزاری کار ایران

دلخوری اعضائ انجمن دستیاران فیلمبردار از نحوه اهدای کارت‌های هدیه

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۱۵

لشکری: در زمان توزیع سبد ماه رمضان به اعضاء اعلام شده که باید کارت صنفی خانه سینما را تحویل دهند و کارت صنفی جدید را بگیرند./ قدیمی: مسئولان بالا اعلام کردند که این کارت‌ها دیگر اعتبار ندارد و باید به افرادی که عضو صنف جدید هستند؛ کارت داده شود.

ایلنا: رئیس کانون دستیاران فیلمبرداران خانه‌ی سینما ایران از نحوه‌ی اهدا کارت‌های هدیه به اعضای این صنف ابراز ناراحتی کرده و می‌گوید: اهدای این کارت‌ها به این شکل در شان اهالی سینما نیست.

مهرداد لشکری در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به وضعیت تکریم اعضای این صنف و دادن کارت‌های سبد خرید ماه رمضان گفت: متاسفانه گروهی که انجمن جدیدی را به عنوان انجمن دستیاران فیلمبردار تشکیل داده‌اند بدون یک اطلاع رسانی صحیح شروع به توزیع کارت‌های هدیه کردند.

وی ادامه داد: در زمان توزیع نیز به آنها اعلام شده که باید کارت صنفی خانه سینما را تحویل دهند و بعد کارت صنفی جدید را بگیرند تا بتوانند سبد کالا دریافت کنند درحالی‌که این کار درست نیست. از طرف دیگر زمانی که گروهی از اعضای این صنف برای دریافت کارت به دفتر مجمع صنفی مراجعه کردند؛به آنها اعلام شد کارت داده نمی‌شود.

لشکری افزود: پیش از این نیز در زمان دادن کارت‌های هدیه 600 هزار تومانی با این مشکلات مواجه بودیم و 20 و 30 نفر از اعضای ما نتوانستند کارت هدیه 600 هزار تومانی را دریافت کنند.

وی با انتقاد از تشکیل صنف جدید گفت: متاسفانه گروهی در زمان تشکیل یک صنف جدید ضوابط را رعایت نکردند و در حالی که هر فرد برای عضویت انجمن باید حداقل فعالیت در شش فیلم را به عنوان سابقه داشته باشد، انجمن جدید افراد را با داشتن حداقل سابقه فعالیت در دو فیلم به عضویت می پذیرد.

اما سیدحسین قدیمی(رئیس انجمن دستیاران فیلمبرداری) که اساسنامه خانه سینما را پذیرفته است، می‌گوید: کسانی که می‌خواهند کارت سبد رمضان را دریافت کنند باید کارت‌های قدیمی انجمن را که خانه سینما صادر کرده، ارایه دهند و کارت جدید را دریافت کنند و در این صورت می‌توانند کارت سبد کالای خود را نیز دریافت کنند.

وی ادامه داد: پیش از عید با کارت‌های قبلی انجمن که توسط خانه سینما صادر شده بود؛ کارت‌های هدیه 600 هزار تومانی داده شد اما بعداز آن مسئولان بالا به ما اعلام کردند که این کارت‌ها دیگر اعتبار ندارد و باید به افرادی که عضو صنف جدید هستند کارت داده شود.

قدیمی افزود: ما معتقدیم خانه سینما دیگر وجود ندارد و مجمع عمومی برگزار کردیم و با حضور مسئولان بالا انجمن دستیاران فیلمبرداران سینمای ایران را تشکیل دادیم و افراد باید عضو این انجمن شوند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز