خبرگزاری کار ایران

«ارتفاع امید» به بخش مسابقه دو جشنواره بین‌المللی راه یافت

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۲۳

این اثر به عنوان تنها نماینده کشور ایران در جشنواره‌های بین‌المللی «لیسینیای ایتالیا» و «فلک فست آمریکا» حضور خواهد داشت.

ایلنا: مستند «ارتفاع امید» به کارگردانی «کیوان مجیدی» و از تولیدات صدا و سیمای مرکز کردستان، به بخش مسابقه جشنواره‌های بین‌المللی «لیسینیای ایتالیا» و «فلک فست آمریکا» راه یافت.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از سنندج، به دنبال موفقیت‌های فیلم‌سازان کردستانی در جشنواره‌های داخلی و خارجی، فیلم مستند ارتفاع امید که از میان بیش از چهار هزار فیلم ارسالی از سراسر دنیا برای بخش مسابقه این جشنواره‌ها انتخاب شده است، شهریور و آبان ماه به ترتیب در کشورهای ایتالیا و آمریکا به روی پرده می‌رود.
داستان فیلم ارتفاع امید درباره زندگی پیرمردی در منطقه اورامان کردستان است که با یاد همسر از دست رفته‌اش و برای زنده نگه داشتن خاطرات خوش دوران زندگی مشترک، با مساعدت و یاری دخترش کوه سخت را به باغ انگور و تاکستانی زیبا تبدیل می‌کند.
این اثر به عنوان تنها نماینده کشور ایران در جشنواره‌های بین‌المللی «لیسینیای ایتالیا» و «فلک فست آمریکا» حضور خواهد داشت و پیش از این در جشنواره‌های متعددی در بیش از ۲۰ کشور جهان به نمایش درآمده و جوائزی را به خود اختصاص داده است.
جدید‌ترین موفقیت این مستند راهیابی به بخش نهایی جشنواره مجازی کالچر آنپلاگد است. این جشنواره دارای دفاتری در هند، اندونزی، آمریکا و نیوزیلند است و آثاری را که با موضوع‌های فرهنگی، زندگی، جوامع و نوآوری‌های انسانی را به نمایش می‌گذارد.
تدوینگر این اثر هنری کیوان مجیدی و صدابردار آن کاوه کردستانی است و تصویربرداری آن بر عهده محمد نوری و حشمت نارنجی و در کنار آن‌ها محمد نظری و آذر نصری نیز به عنوان بازیگر این مستند داستانی فعالیت دارند.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز