خبرگزاری کار ایران

فلامك جنیدی:

تولیدات طنز سینما و تلویزیون به گیم تبدیل شود

کد خبر : ۸۶۴۱۸

دنیای مجازی توانسته به سرعت تمام گروه‌های سنی را تحت تاثیر خود قرار دهد كه با كنترل والدین باید مانع نفوذ بیش از حد این دنیای اعتیادآور شد.

ایلنا: بازیگر مجموعه تلویزیونی «مرد هزار چهره» گفت که تولیدات طنز در سینما و تلویزیون قابلیت تبدیل به بازی‌های رایانه‌ای جذاب را دارد.

به گزارش ایلنا، فلامک جنیدی با تاکید بر اینکه بازیهای رایانه‌ای تمام سنین را تحت تاثیر خود قرار داده است، افزود: چند سالی است بازیهای بومی وارد بازار شده و توانسته جایگزین برخی از بازیهای غربی شود که این رشد جای تحسین دارد.

وی ادامه داد: برخی از مجموعه‌های طنز می‌توانند به بازیهای رایانه‌ای شاد و سرگرم کننده تبدیل شوند که بدون شک طرفداران زیادی خواهد داشت.

جنیدی تاکید کرد: دنیای مجازی توانسته به سرعت تمام گروه‌های سنی را تحت تاثیر خود قرار دهد که با کنترل والدین باید مانع نفوذ بیش از حد این دنیای اعتیاد آور شد.

این بازیگر سینما و تلویزیون به اهمیت مطالعه در اوقات فراغت اشاره کرد و گفت: والدین باید مطالعه را در برنامه‌های روزانه فرزندانشان قرار دهند.

جنیدی به ضرورت بهره گیری از خلاقیت و ایده‌های هنرمندان در صنعت گیم اشاره کرد و یادآور شد: دست اندرکاران نمایشگاه بازیهای رایانه‌ای از بازیگران و فیلمسازان دعوت و از ایده‌های آن‌ها برای پیشبرد امور این عرصه استفاده کنند.

سومین جشنواره و نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران، مرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز