خبرگزاری کار ایران

کارگردان فیلم امتحان در گفتگو با ایلنا اعلام کرد:

بی بی سی حق پخش فیلم امتحان را 6 سال پیش خریده بود

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۱۶

زمانی که قرارداد نمایش این فیلم به بی بی سی داده شد؛ اصلا اتفاقات زمان انتخابات مطرح نبود و همچنین بحث ممنوعیت فروش فیلم به شبکه بی بی سی نیز مطرح نبوده است.

ایلنا: فیلم سینمایی امتحان به کارگردانی ناصر رفائی که اردیبهشت 84 در سینماهای تهران اکران شده بود، شب گذشته(7 تیر) از شبکه تلویزیونی بی بی سی فارسی پخش شد.

ناصر رفائی(کارگردان این فیلم) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباه نحوه نمایش این فیلم در بی بی سی فارسی گفت: زمان فروش حق پخش این فیلم به بی بی سی اصلا بحثی از تاسیس شبکه بی بی سی فارسی در میان نبود و این فیلم حدود 6 سال پیش به این شبکه فروخته شد.

وی ادامه داد: قرارداد پخش این فیلم 5 ساله بود و شب گذشته زمانی که متوجه شدم این فیلم قرار است پخش شود؛ قرارداد را دوباره بررسی کردم و متوجه شدم که چند ماهی از قرارداد باقی مانده است.

رفائی ادامه داد: زمانی که قرارداد نمایش این فیلم به بی بی سی داده شد؛ اصلا اتفاقات زمان انتخابات مطرح نبود و همچنین بحث ممنوعیت فروش فیلم به شبکه بی بی سی مطرح نبوده است.

رفائی درباره فعالیت‌های این روزهای خود گفت: به دنبال اکران فیلم چتر سبز هستم تا بتوانیم سینمای کودک را دوباره به سینماها بازگردانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز