خبرگزاری کار ایران

علیرضا داوودنژاد:

در فیلم‌هایم به نمادهای میهنم می‌پردازم

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۲۷

قویت حس هویت ملی با استفاده از نماد پرچم، می‌تواند موجب جلوگیری از روی آوردن مردم به شبکه‌های ماهواره‌ای و رونق بیش از پیش سینما و تلویزیون شود.

 ایلنا:علیرضا داوودنژاد، کارگردان، درباره چگونگی کاربرد پرچم در سینما و تلویزیون عنوان کرد: «پرچم برای همه ما دارای اهمیت و جایگاه ویژه‌ای است و به عنوان یک نشانه به ما یادآوری می‌کند که باید به میهنمان توجه کنیم و در راه سربلندی‌اش کوشا باشیم. همه ما در کشور زیر سایه یک پرچم مشترک زندگی می‌کنیم. موقعی که برای پرچم کشورمان اهمیت و حرمت قائل شویم، می‌توانیم در تمام عرصه‌ها به پیشرفت و سربلندی برسیم.»

 به گزارش ایلنا،داوودنژاد  با تاکید بر لزوم ارج نهادن مسئولان فرهنگی به ابعاد مختلف پرچم و فرهنگ‌سازی در بین مردم افزود: «موقعی که حس میهن‌پرستی در بین مردم به وجود بیاید، خیلی از کارهای فرهنگی قابلیت عملیاتی شدن دارد و می‌توان مردم را تشویق کرد که برنامه‌های شبکه‌های داخلی را ببینند و از شبکه‌های غیر فرهنگی خارجی استفاده نکنند.»

کارگردان فیلم سینمایی«مرهم» تصریح کرد: «تقویت حس هویت ملی با استفاده از نماد پرچم، می‌تواند موجب جلوگیری از روی آوردن مردم به شبکه‌های ماهواره‌ای و رونق بیش از پیش سینما و تلویزیون شود.»

کارگردان پیشکسوت کشورمان با اشاره به توجه به میهن‌پرستی در فیلم‌هایش با استفاده از نمادهای ملی تاکید کرد: «در دو فیلم «نیاز» و «خلع سلاح» وجوه هویتی و میهن‌پرستی به خوبی مورد استفاده قرار گرفته است. البته این نگاه از قبل طراحی شده نبود و چون مملکتم را دوست دارم، در فیلم‌هایم ناخودآگاه به آن می‌پردازم.»

نخستین جشنواره پرچم در سه رشته عکس، پوستر و نقاشی کودک و نوجوان، به ریاست ناصر امین‌زاده و دبیری محسن یونسی، به همت مدیریت فرهنگی- هنری منطقه 5 و با محوریت فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز