خبرگزاری کار ایران

وزیر ارشاد:

اهالی سینما تمایلی به‌حل مشکل خانه‌سینما ندارند

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۷۸

وزیر ارشاد در پاسخ به این سوال که آیا تکلیف خانه سینما تا پایان دولت دهم مشخص خواهد شد، گفت: برخی از مسئولان این صنف عنوان کردند که ترجیح می‌دهیم این مساله در دولت آینده حل شود.

ایلنا: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه رویکرد دولت دهم برای حل مشکل خانه سینما مثبت است، گفت: می‌خواهیم وضعیت خانه سینما مشخص و به نتیجه برسد اما دوستان سینمایی عنوان می‌کنند که تمایلی به حل این موضوع در دولت دهم ندارند.

به گزارش ایلنا به نقل از خانه ملت، وی با بیان اینکه رویکرد دولت دهم برای حل مشکل خانه سینما مثبت است، افزود: می‌خواهیم وضعیت خانه سینما مشخص و به نتیجه برسد اما دوستان سینمایی عنوان می‌کنند که تمایلی به انجام این موضوع در دولت دهم ندارند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پاسخ به سوال علت نبود تمایل در اهالی سینما به حل مشکل خانه سینما در دولت دهم، ادامه داد: دوستان سینمایی علت عدم تمایل خود را مطرح نکردند.

حسینی در پاسخ به این سوال که به نظر شما علت عدم تمایل اهالی خانه سینما چیست؟ گفت: من جزئیات صحبت‌های آنها را در روزنامه ها نخواندم بنابراین علت را از خودشان بپرسید.

وی درباره همکاری خود با دولت یازدهم با بیان اینکه در هر جایی که باشیم باید دولت را کمک کنیم، تصریح کرد: در دولت آینده چه مسئولیت مستقیم داشته باشیم و چه نداشته باشیم موظف هستیم تجربه‌های خود را در اختیار اعضای دولت آینده قرار دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز