خبرگزاری کار ایران

تورج اصلانی جایزه بهترین فیلمبرداری سن سباستین را کسب کرد

asdasd

اصلانی در هنگام دریاف جایزه؛ آن را به فیلمبرداران تأثیرگذار سینمای ایران؛ «هوشنگ بهارلو» و «نعمت حقیقی» تقدیم کرد.

 ایلنا: «تورج اصلانی» جایزه بهترین فیلمبرداری بخش اصلی شصتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «سن سباستین» اسپانیا را از آن خود کرد.
 به گزارش ایلنا، فیلم سینمایی «فصل کرگدن» در روزهای ۵ و ۶ مهرماه جاری (۲۶ و ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۲) در بخش اصلی شصتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «سن سباستین» در کشور اسپانیا به روی پرده رفت و «تورج اصلانی» فیلمبردار این فیلم توانست جایزه بهترین فیلمبرداری بخش اصلی این جشنواره را از آن خود کند و اصلانی در هنگام دریاف جایزه آن را به فیلمبرداران تأثیرگذار سینمای ایران؛ «هوشنگ بهارلو» و «نعمت حقیقی» تقدیم کرد.
اعضای هیئت داوران بخش ویژه این جشنواره عبارت بودند از: «کریتسن واچون» تهیه کننده ـ رئیس هیئت داوران از آمریکا، «ریکاردو دارین» بازیگر از آرژانتین، «می‌شل کازتامبد» فیلمنامه‌نویس از فرانسه، «می‌ا هانس لو» کارگردان از فرانسه، «پی‌تر سوزچیتسکی» فیلمبردار از انگلستان، «جولی تیمور» کارگردان از آمریکا و «آگوستی لارونگا» کارگردان از اسپانیا.
شصتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «سن سباستین» با حضور فیلم‌هایی از کارگردانان سر‌شناس کشورهای مختلف جهان و همچنین چهره‌های برجسته سینمای جهان در چندین بخش مختلف از جمله؛ بخش «مسابقه اصلی»، بخش «کارگردانان جدید» و چندین بخش رقابتی دیگر، در روزهای ۳۱ شهریورماه تا ۸ مهرماه جاری (۲۱ تا ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۲) در شهر سن سباستین در کشور اسپانیا برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز