خبرگزاری کار ایران

نمایش و نقد "زندگی پی" در كانون سینمایی پایتخت

کد خبر : ۷۶۵۷۲

کانون سینمایی پایتخت با نمایش و نقد فیلم" زندگی پی" روز چهارشنبه 8 خرداد در مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری شهرداری تهران گشایش می‌یابد.

ایلنا: فیلم "زندگی پی" (Life of Pi) ساخته "آنگ لی" کارگردان مشهور تایوانی، نگاهی مستندوار به زندگی فردی به نام "پای" دارد، زندگی‌ای بر مبنای عشق به خدا، به زندگی، به حیوانات و امید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مرکز، "زندگی پی" با استفاده از خلاقیت و فیلمنامه‌ای زیبا، به آنچه که می‌خواهد می‌رسد و بیننده را نیز با صحنه‌هایی جذاب و دیالوگ‌هایی خاص به فکر فرو برده و تا انتهای داستان با خود همراه می‌کند.

این فیلم در اسکار 2013 در 11 بخش کاندید و برنده 4 جایزه از جمله اسکار بهترین کارگردانی شد، همچنین جایزه‌های متعددی چون بفتا و گلدن گلوب را از آنِ خود کرده است.

کانون سینمایی پایتخت از سوی باشگاه ادب و هنر مرکز مشارکت های فرهنگی هنری با حضور گروهی از منتقدان و نویسندگان سینمایی فعال در مطبوعات ایران و همراهی گروهی از فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته‌های مرتبط با سینما و هنرهای نمایشی با هدف معرفی و تحلیل آثار کوتاه و بلند برتر سینمای ایران و جهان فعالیت خود را آغاز می‌کند.

نمایش فیلم "زندگی پی"، ساعت 18 روز چهارشنبه 8 خرداد و نشست نقد و بررسی آن نیز پس از نمایش، با حضور «محمدرضا مقدسیان» برگزار می‌شود. علاقمندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری به میدان ولیعصر(عج)، ابتدای بلوار کشاورز، نبش خیابان برادران مظفر، پلاک 28 مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88890898 تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز