خبرگزاری کار ایران

چهاردهمین شماره 24 منتشر شد

کد خبر : ۷۴۴۶۵

پرونده‌ی چهاردهمین شماره 24 به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری به رابطه‌ی تلویزیون و انتخابات اختصاص یافته است.

ایلنا: چهاردهمین شماره‌ی مجله‌‌ی 24 كه شماره‌ی پیاپی 40 محسوب می‌شود با مجموعه مطالبی درباره‌ی فیلم ملكه منتشر شد. گفت‌وگو با محمدعلی باشه آهنگر (كارگردان)، علیرضا زرین‌دست (مدیر فیلمبرداری) و حمیدرضا آذرنگ (بازیگر) بخشی از این مطالب است. تصویر روی جلد این شماره به همین مناسبت به تصویری از حمیدرضا آذرنگ در ملكه اختصاص دارد.

به گزارش ایلنا، پرونده‌ی موضوع ماه این شماره به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری به رابطه‌ی تلویزیون و انتخابات اختصاص یافته است. مروری بر تبلیغات تلویزیونی در انتخابات آمریكا، باید‌ها و نباید‌های ساختن یك فیلم تبلیغاتی، نگاهی به فیلم‌های تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری ایران از سال 1376 تا 1388، نظرسنجی از سینماگران و گفت‌وگو با كمال تبریزی و مهدی فخیم‌زاده عناوین بخشی از مطالب این پرونده است.

در بخش سینمای ایران شماره‌ی جدید مجله‌ی 24 به مناسبت اكران برف روی كاج‌ها مناظره‌ای میان سعید عقیقی و سعید قطبی‌زاده درباره‌ی نكات منفی و مثبت فیلم منتشر شده است. در این بخش از مجله پرونده‌ای هم درباره‌ی پردیس‌های سینمایی شهر تهران به چشم می‌خورد كه معرفی پردیس‌های سینمایی، مطالعه‌ی موردی پردیس ملت، گفت‌وگو با هادی منبتی و یادداشتی از شهرام مكری بخشی از مطالب آن است.

در بخش سینمای دنیای این شماره از 24 علاوه بر معرفی و بررسی فیلم‌های روی پرده‌،‌ پرونده‌ای برای فیلم شكار توماس وینتربرگ منتشر شده است. در این پرونده می‌توانید خواننده‌ی گفت‌وگو‌هایی با وینتربرگ و مدز میكلسن و همچنین یادداشت‌هایی به قلم حسین معززی‌نیا و سعید قطبی‌زاده باشید. مرور فیلم‌های شاخص سال 2012 هم از دیگر مطالب صفحات سینمای دنیای این شماره از مجله است. در این بخش یادداشت‌هایی از یحیی نطنزی، آرش خوش‌خو و مسعود ثابتی درباره‌ی فیلم‌های روبی اسپاركس، زندگی پای و هابیت: یك سفر غیرمنتظره منتشر شده است.

در بخش نوستالژی شماره‌ی خرداد مجله‌ی 24 مطالبی درباره‌ی موسیقی متن فیلم آبی كریستف كیشلوفسكی، كارنامه‌ی بازیگری مارچلو ماسترویانی و یك سكانس از فیلم تلما و لوئیز به چشم می‌خورد. در این بخش از مجله فیلم آسانسور به سوی سكوی اعدام لوئی مال هم بازنگری شده كه یادداشت‌هایی به قلم راجر ایبرت، ترنس رفرتی، كوثر آوینی و احسان خوش‌بخت بخشی از مطالب آن است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز