خبرگزاری کار ایران

" میزگرد سیاسی " در شبکه سحر با موضوع انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود

کد خبر : ۷۴۰۵۰

برنامه " میزگرد سیاسی " به تهیه کنندگی حسین خروجی از سیمای فرانسوی شبکه سحر به انتخابات ایران خواهد پرداخت.

ایلنا: برگزاری دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری در ایران، موضوع جدیدترین قسمت برنامه "میزگرد سیاسی" شبکه سحر است.

به گزارش ایلنا، برنامه "میزگرد سیاسی" به تهیه کنندگی حسین خروجی از سیمای فرانسوی شبکه سحر به انتخابات ایران خواهد پرداخت.

خروجی در مورد موضوع این برنامه گفت: با توجه به اهمیت نقش جمهوری اسلامی ایران در معادلات سیاسی روز دنیا و اهمیت اتفاقات و رخدادهای ایران اسلامی در مناسبات بین المللی، در این قسمت از برنامه به موضوع انتخابات یازدهم ریاست جمهوری خواهیم پرداخت.

وی افزود: در این برنامه در نظر است تا انتخابات جمهوری اسلامی و رئیس جمهور منتخب در مناسبات دنیا را مورد بررسی قرار دهیم. بر همین اساس از حضور دو کارشناس در برنامه بهره خواهیم برد که مجید صفاتاج به صورت حضوری و یک کارشناس هم به صورت ارتباط تصویری از بیروت در برنامه حضور خواهند یافت.

او اشاره کرد: مجری " میزگرد سیاسی " قربانعلی خدابنده است و نرگس عدل به عنوان دستیار تهیه کننده و مهیار محمد رشیدی تدوینگر برنامه خواهند بود.

وی افزود: گفت‌وگوی مجری وکارشناس، نریشن، ارتباط تصویری زنده و... قسمت‌های تشکیل دهنده " میزگرد سیاسی" هستند.

"میزگرد سیاسی" دوشنبه 30 اردیبهشت از ساعت 11:25 به وقت تهران به مدت 30 دقیقه با موضوع انتخابات ایران از سیمای فرانسوی شبکه بین المللی سحر به روی آنتن خواهد رفت.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز