خبرگزاری کار ایران

سخنگوی هیات مدیره خانه سینما در گفتگو با ایلنا خبر داد:

سینماگران نیمه اردیبهشت با احمدی مقدم دیدار می‌كنند

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۹۹

اعضائ هایت مدیره خانه سینما به همراه تعدای از سینماگران نیمه اردیبهشت با اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی دیدار می‌كنند.

ایلنا: ۲۰ نفر از سینماگران نیمه اردیبهشت ماه با اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی دیدار می‌کنند.

فرهاد توحیدی (سخنگو و رئیس‌هایت مدیره خانه سینما) در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب افزود: در ماه رمضان سال قبل دیداری با سردار کارگر داشتیم که در ادامه‌‌ همان سلسله دیدار‌ها امسال نیز با فرمانده نیروی انتظامی دیدار می‌کنیم.

توحیدی با اشاره به اینکه این دیدار یک دیدار دوستانه و با هدف همفکری است، گفت: بدلیل حوزه‌های مشترک کاری و فعالیتی بین نیروی انتظامی و هنرمندان و با هدف تعامل بیشتر با نیروی انتظامی و ارتباط بهتر هنرمندان و نیروی انتظامی این دیدار انجام می‌شود.

وی ادامه داد: بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل و مشکلات اجتماعی، دست یابی به راهکار مناسب برای برای خلق آثاری با مضمونهای اجتماعی ‏، بررسی سازکار تعامل بیشتر هنرمندان و نیروی انتظامی از اهداف این نشست است.

توحیدی تاکید کرد: هر چه میزان این نشتهای دوستانه بیشتر شود بدنیال همفکری‌های بیشتری صورت می‌گیرد و به رفع بعضی سوئ تفاهم‌ها کمک می‌کند و سوئ برداشت‌ها و سوئ تفاهم‌ها کمتر می‌شود.

رئیس هیات مدیره خانه سینما درباره اسامی سینماگران که در این نشست حضور خواهند داشت، گفت: اعضائ‌هایت مدیره خانه سینما به همراه تعدادی از سینماگران در این دیدار حضور خواهند داشت.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز