خبرگزاری کار ایران

کارگردان فیلم تلفن همراه رئیس‌جمهور در گفتگو با ایلنا:

اصلاحاتی که به محتوای فیلم لطمه بزند را نمی‌پذیرم

کد خبر : ۶۲۷۱۷

عطشانی با انتقاد از حذف بخش‌هایی از فیملش گفت: اینکه فیلمی پروانه نمایش گرفته باشد و در آستانه اکران مجدد دچار اصلاحات شود؛ امر جدید و غیرقابل قبولی است.

ایلنا: فیلم سینمایی تلفن همراه رئیس جمهور به تهیه‌کنندگی محسن علی اکبری قرار است به زودی اکران شود اما در آستانه اکران، فیلم با اصلاحات جدیدی از سوی وزارت ارشاد همراه شده است. اصلاحاتی که کارگردان فیلم آن را قبول ندارد.

علی عطشانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این مطلب گفت: ابتدا یک سری اصلاحیه به فیلم داده شد که توسط تهیه‌کننده ابلاغ شد و پیامد آن، بخش‌هایی از اصلاحات را که به فرم و محتوای فیلم لطمه نمی‌زند را قبول و اجرا کردم. اما بخشی از این اصلاحات را قبول نمی‌کنم زیرا به فیلم لطمه می‌زند و محتوای فیلم تغییر می‌کند.

عطشانی با انتقاد از عملکرد وزارت ارشاد گفت: اینکه فیلمی پیش از این؛ پروانه نمایش گرفته باشد و در آستانه اکران مجدد دچار اصلاحات شود امر جدید و غیرقابل قبولی است.

فیلم تلفن همراه رئیس جمهور داستان فردی است که یک تلفن همراه را خریداری می‌کند اما متوجه می‌شود که این تلفن پیش از این متعلق به رئیس جمهور بوده است. مهدی هاشمی و بهناز جعفری بازیگران اصلی این فیلم هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز