خبرگزاری کار ایران

تاریخ كارگاه آموزشی خانه‌ی نمایش آو اعلام شد؛

چگونه با دست چپ خلاق‌تر نمایش‌نامه بنویسیم؟

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۵۵

افرادی كه علاقه داشته باشند پس از روزهای اعلام شده به فعالیت‌های خود زیر نظر مدرس جلسات ادامه می‌دهند و در دوره‌های بعد كارگاه‌ها نیز حضور خواهند داشت تا به خلق یك نمایش‌نامه كامل دست پیدا كنند.

ایلنا: دوره‌ی پنجم «سمینار- کارگاه» دو روزه‌‌ی خانه آو با تاكید بر نگارش داستان و نمایش‌نامه با دست چپ روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این دوره از كارگاه‌های آموزشی موسسه آو با عنوان "چه جوری با اون یکی دستمون نمایشنامه بنویسیم که خلاق تر باشیم" زیر نظر «دریا صداقت» برگزار خواهد شد.

این نخستین كارگاه داستان نویسی و نمایش‌نامه‌نویسی با بهره‌گیری و تاكید بیشتر در استفاده از نیمكره چپ مغز است كه طی آن هنرجویان و علاقه‌مندان در روزهای پنجشنبه از ساعت 9صبح تا 4بعد از ظهر داستان‌نویسی و روز جمعه در ساعت اعلام شده به نگارش نمایش‌نامه می‌پردازند.

مسئول روابط عمومی خانه نمایش آو در گفتگو با ایلنا تاكید كرد: افرادی كه علاقه داشته باشند پس از روزهای اعلام شده به فعالیت‌های خود زیر نظر مدرس جلسات ادامه می‌دهند و در دوره‌های بعد كارگاه‌ها نیز حضور خواهند داشت تا به خلق یك نمایش‌نامه كامل دست پیدا كنند.

تاریخ برگزاری كلاس‌ها29 و 30 فروردین ماه 92 و مهلت ثبت نام تا 27 فروردین خواهد بود. علاقه‌مندان برای كسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های 88021646 – 09364481288 تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز