خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره ارشاد شهرستان بهمئی؛

نمایش «روزگار وصل» پس از ایام فاطمیه قطعا اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۹۲

نمازی: متولی امور اداره تبلیغات فرمانداری است و احتمال دارد برای پی‌گیری پرداخت خسارت گروه با آن‌ها مكاتبه كنیم یا اگر امكان برای ما فراهم باشد خسارت را اداره ارشاد جبران خواهد كرد.

ایلنا: رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی اظهار كرد با توجه به مشكلات به وجود آمده برای اجرای نمایش «روزگار وصل» در ایام عید، تلاش می‌كند این نمایش پس از دهه دوم ایام سوگواری دهه فاطمیه به روی صحنه برود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمازی درخصوص مسائل پیش آمده برای اجرای این نمایش، گفت: این گروه نمایش خوبی را برای اجرای عمومی آماده كرده و از هنرمندان جوان پرتلاشی بهره می‌گیرد كه تقریبا بیشتر هزینه‌های كار خودشان از پس‌اندازهای اندكی كه داشتند پرداخت كردند.

وی با تاكید بر اینكه همواره از گروه حمایت كرده است، ادامه داد: متاسفانه این اتفاقات زمانی رخ داد كه من برای زیارت كربلای معلی به كشور عراق سفر كرده بودم و عملا امكانی برای رایزنی با دیگر مسئولان برایم مهیا نبود.

این مدیر با اشاره به نامه شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد برنامه‌های نوروزی و مصادف شدن این ایام با دهه نخست ایام سوگواری فاطمیه، اظهار داشت: طبق این نامه زمان‌بندی كرده بودیم برنامه‌ها به حرمت این هفته تعطیل شود اما پس از ایام آغاز شود كه با توجه به تعطیلات نوروزی وقتی میهمانان نوروزی به شهر سفر می‌كنند اگر دوست داشتند به دیدن یك اثر نمایشی هم بروند تا هنگامی كه دهه دوم فرا می‌رسد كه طبیعتا مجدد اجراها متوقف خواهد شد.

وی افزود: اما گویا عده‌ای نسبت به این امر اعتراض داشتند كه حتی تعدادی از آن‌ها خارج از شهرستان هم ساكن هستند و گفته بودند جلوی كار را خواهند گرفت كه بر همین اساس شورای تامین تشكیل می‌شود و رای به ممانعت از اجرای این نمایش می‌دهد. ولی باتوجه به اینكه قبلا هم مسائلی از این دست داشتیم اعتقاد دارم اگر در جلسه حضور داشتم می‌توانستم دوستان را متقاعد كنم. به هرحال بسیاری از مردم بلیت تهیه كرده و انتظار دیدن نمایش را می‌كشیدند ولی متاسفانه این امكان از آن‌ها سلب شد.

نمازی در پاسخ به این سوال كه وقتی فرمانداری به گروه خسارت مالی وارد كرده هزینه‌های گروه نمایشی چگونه جبران خواهد شد، بیان كرد: متولی امور اداره تبلیغات فرمانداری است و احتمال دارد برای پی‌گیری پرداخت خسارت گروه با آن‌ها مكاتبه كنیم یا اگر امكان برای ما فراهم باشد خسارت را اداره ارشاد جبران خواهد كرد.

این مدیر همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینكه با توجه به چنین رفتارهایی سرانجام اجرای آثار نمایشی در این شهرستان چطور خواهد شد، گفت: تلاش می‌كنیم برای آرام شدن شرایط و جلب اعتماد گروه‌های نمایشی و هنرمندان و خانواده‌های علاقه‌مند به این هنر تلاش كنیم گروه پس از ایام فاطمیه نمایش «روزگار وصل» را برای مردم اجرا كند بلكه خسارت آن‌ها جبران شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز