خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای صنفی نمایش اعلام کرد:

آیین‌نامه جدید شورای صنفی نمایش؛ فردا ابلاغ می‌شود

کد خبر : ۶۰۱۱۰

اکران فیلم‌های نوروزی خوب بوده است و شروع خوبی دارد و اگر همین روند ادامه پیدا کند می‌توانیم وضعیت خوبی در اکران در ادامه سال داشته باشیم.

ایلنا: سید ضیاء هاشمی(رئیس شورای صنفی نمایش) معتقد است که اکران نوروزی فیلم‌ها خوب بوده و این اکران می‌تواند ادامه داشته باشد.

رئیس شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این مطلب افزود: اکران فیلم‌های نوروزی خوب بوده است و شروع خوبی دارد و اگر همین روند ادامه پیدا کند می‌توانیم وضعیت خوبی در اکران در ادامه سال داشته باشیم.

وی افزود: شاید اکران فیلم‌ها در انتخابات کمی افت کند ولی بعد از آن در تابستان و عید فطر قطعا اکران خوبی خواهیم داشت.

وی درباره آمار پایین فروش بعضی فیلم‌ها در عید نوروز گفت: فقط فیلم قاعده تصادف شامل این امر می‌شود که آن هم به این دلیل است که به نظر ما این فیلم مناسب عید نبود و نتوانسته بود با مخاطب در نوروز ارتباط بهتری برقرار کند.

وی درباره حذف اکران فیلم قاعده تصادف از سینما فرهنگ گفت: بحث اکران تک سانس فیلم‌ها اصلا مطرح نبود بلکه اگر سینمایی 6 و یا 7 سانسی را که باید برای اکران فیلم اصلی خود برنامه ریزی کند انجام دهد می‌تواند یک سانس به صورت فوق العاده را به فیلم دیگری اختصاص دهد.

هاشمی ادامه داد: فیلم قاعده تصادف نیز در سانس فوق العاده در سینما فرهنگ اکران بود و این فیلم نیز 14 روز قرارداد نمایش با سینما فرهنگ داشت که بعد از این 14 روز نمایش آن تمام شد.

هاشمی درباره اجرای آیین نامه جدید شورای صنفی نمایش در سال 92 گفت: آیین نامه جدید فردا به دفاتر ابلاغ و اجرای آن نیز آغاز می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز