خبرگزاری کار ایران

باروت خیس برای همسر اوباما پست می‌شود

کد خبر : ۵۸۸۸۹

جایزه بین‌المللی باروت خیس به دلیل عدم حضور سفیر سوئیس در کنگره ره‌آورد سرزمین نور به صورت پستی برای وی ارسال می‌شود.

ایلنا: جایزه ویژه دهمین کنگره ره آورد سرزمین نور با عنوان باروت خیس به دلیل عدم حضور نماینده منافع آمریکا در ایران، به صورت پستی برای وی به منظور ارائه به همسر رئیس جمهور آمریکا ارسال می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی راهیان نور، جایزه ویژه کنگره ره آورد سرزمین نور به كسی تعلق می‌گیرد كه برخلاف میل و سیاست شخصی خود اقدامی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داده باشد و این اقدام وی موجب خدمتی برای نظام شود.

براین اساس اقدام اخیر میشل اوباما و اعطای جایزه اسکار به فیلم ضدایرانی «آرگو» دستاورد بزرگی برای ملت ایران داشته است.

در راستای برگزاری کنگره ره آورد سرزمین نور و به منظور اعطای جایزه ویژه این کنگره به همسر رئیس جمهور آمریکا، سفیر دولت سوئیس كه حامی و نماینده منافع آمریكا در ایران است، از سوی مسئولان برگزاری کنگره به صورت رسمی دعوت شد.

در مدت سه روز برگزاری کنگره ره آورد سرزمین نور، نماینده منافع آمریکا در ایران پاسخی به دعوت صورت گرفته نداد. به این ترتیب به دلیل عدم حضور وی جایزه میشل اوباما به صورت نمادین توسط پدر شهید احمدی روشن به همسر اوباما اعطا شد.

این جایزه در اختیار رئیس پست شهرستان خرمشهر قرار گرفت تا به سفارت سوئیس ارسال شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز