خبرگزاری کار ایران

حوض نقاشی 200 و قاعده تصادف 25 میلیون فروختند

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۳۵

فیلم سینمایی "حوض نقاشی" ساخته مازیار میری 200 میلیون تومان فروخت

ایلنا: فیلم سینمایی "حوض نقاشی" در سینماهای تهران تاکنون 200 میلیون تومان فروش داشته است. اکران "حوض نقاشی" که سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را از آن خود کرده است، از 23 اسفند ماه در تهران آغاز شده است.

به گزارش ایلنا، حوض نقاشی" با بازی شهاب حسینی، نگار جواهریان، فرشته صدرعرفایی، سیامک احصایی، مهسا محجوب و... محصول حوزه هنری است. "حوض نقاشی" داستان یک زوج کم‌توان ذهنی است که یک پسربچه دارند و زندگی آنها به دلایلی با چالش رو به رو می‌شود ولی آنها موفق می‌شوند با همدلی بر این مشکلات فائق آیند.

سینماهای آزادی، ملت، زندگی، اریکه ایرانیان، فرهنگ، ایران، فلسطین، سپیده، راگا، تماشا، کیان، بهمن، مرکزی، شکوفه، کارون، ماندانا، شاهد، جی و فرهنگسرای پامچال سینماهایی هستند که به اکران این فیلم می‌پردازند.

فروش فثیلم قاعده تصادف نیز به 25 میلیون تومان رسید. این فیلم که در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر پنج سیمرغ از آن خود کرد، تاکنون توانسته 25 میلیون تومان فروش کند. این در حالی است که فقط پنج روز از اکران آن در سینماها می‌گذرد.

فلم سینمایی "قاعده تصادف" در سینمای تهران و سه سینمای مشهد اکران می‌شود. اکران این فیلم در تهران در سینماهای آزادی، فرهنگ، پردیس ملت، اریکه ایرانیان، عصر جدید، ایران، پردیس زندگی، پارس، مرکزی، ماندانا، شکوفه و جوان خواهد بود.

"قاعده تصادف" داستان تعدادی از جوانان است که می‌خواهند برای اجرای یک تئاتر به خارج از کشور بروند ولی مخالفت پدر یکی از اعضای گروه برای آنها دردسرهایی به وجود می‌آورد. این فیلم سعی دارد دغدغه‌های نسل جوان و ارتباط این نسل با والدینشان را به تصویر بکشد.

اشکان خطیبی، مهرداد صدیقیان، بهاران بنی احمدی، روشنک گرامی، الهه حصاری، امیر جعفری، سروش صحت و... از جمله بازیگران فیلم هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز