خبرگزاری کار ایران

علی سرتیپی به ایلنا خبر داد:

اكران همزمان فیلم جدید فرهادی در ایران و جهان

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۴۵

فیلم "گذشته" به كارگردانی اصغر فرهادی با حضور علی مصفا، طاهر رحیم و برنیس بژو در فرانسه ساخته شده و با پایان یافتن مراحل ساخت فیلم، این اثر همزمان در ایران و جهان روی پرده می‌رود.

ایلنا: علی سرتیپی(مدیرعامل فیلمیران) از پیگیری نمایش فیلم "گذشته" جدیدترین فیلم اصغر فرهادی در ایران خبر داد.

سرتیپی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این مطلب افزود: درحال مذاكره هستیم تا فیلم گذشته؛ آخرین ساخته اصغر فرهادی را همزمان با اكران جهانی در ایران نمایش دهیم.

وی ادامه داد: مذاكرات انجام شده است و به توافقاتی نیز رسیده‌ایم. امیدوارم بعداز انجام توافق نهایی و كسب مجوزهای لازم و همچنین دریافت پروانه نمایش فیلم، آن را در ایران اكران كنیم.

فیلم گذشته كه در فرانسه ساخته می‌شود و نام فرانسوی آن Le Passé است؛ با حضور برنیس بژو، طاهر رحیم و علی مصفا، ساخته شده و فیلمبرداری آن را محمود كلاری انجام داده است. قرار است در جشنوراه فیلم كن در سال 2013 نیز به نمایش در بیاید. فیلم فرهادی یک تریلر روانشناسانه است درباره ماجرای مثلث گونه‌ای میان یک زن فرانسوی با بازی(برنیس بژو) با شوهر سابق ایرانی‌اش(علی مصفا) است که با مردی فرانسوی آشنا شده است.

این فیلم اولین بار در ماه مه ۲۰۱۳ در فرانسه به نمایش درخواهد آمد.

محمود كلاری بعد از پایان فیلمبرداری این فیلم به فیلم ماهی و گربه ساخته شهرام مكری پیوست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز