خبرگزاری کار ایران

ایزابل كوتان پیر با شمقدری دیدار كرد

کد خبر : ۵۶۶۰۵

شمقدری خطاب به كوتان پیر گفت: از شجاعت و همت شما هم كه علیرغم سختگیری و فشار لابی‌های صهیونیستی حاضر می‌شوید در این میدان وارد شوید تشكر می‌كنم و این بیانگر روحیه ظلم ستیزی و عدالت‌طلبانه شماست.

ایلنا: "ایزابل كوتان پیر"وكیل فرانسوی متخصص حقوق بین‌الملل كه پیگیر شكایت جمهوری اسلامی ایران از تولیدات فیلم‌های این هراسی، ضدایرانی با موضوع دروغ پردازی علیه ایران و تحریف واقعیتهای تاریخی كشورمان است؛ در محل سازمان سینمایی با جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی دیدار و گفتگو كرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی شمقدری، دراین دیدار گفت: هالیوود اولین بار نیست كه به دروغپردازی و تحریف و اقعیت‌ها می‌پردازد. یادمان نرفته چطور داستان قتل عام سرخپوست‌های آمریكا در روایت فیلم‌های وسترن ظاهراً آمریكایی دگرگونه روایت می‌شود.

ماهیت ذاتی هالیوود بر تحریف و تاریخ سازی دروغین رقم خورده است.

هالیوود از ابتدای انقلاب با ساخت مجموعه‌ای از فیلم‌ها همچون فرار عقاب‌ها، بدون دختر هرگز، در سالهای آغازین انقلاب تا فیلم‌های اخیر همچون غیرقابل باور و اخیراً آرگو، تلاش كرده تصویر خشن و غیرانسانی از جامعه ایرانی نشان دهد.

از شجاعت و همت شما هم كه علیرغم سختگیری و فشار لابی‌های صهیونیستی حاضر می‌شوید در این میدان وارد شوید تشكر می‌كنم و این بیانگر روحیه ظلم ستیزی و عدالت طلبانه شماست.

ملت ایران چند خاطره شیرین با ملت فرانسه دارد تردیدی ندارم این اقدام شما برگ خاطره‌انگیز دیگری در جهت پیوند دو ملت بزرگ ایران وفرانسه رقم خواهد زد.

امیدوارم تلاش حقوقی شما بتواند این هشدار را به سینماگران هالیوود بدهد كه به رسالت انسانی خودشان برگردند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز