خبرگزاری کار ایران

شانزدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران؛

تالارهای میزبان جشنواره تئاتر دانشگاهی معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۳۷

تقی‌زاده ابراز امیدواری کرد شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران پربارتر از هر سال دیگر برگزار شود.

ایلنا: یازده تالار نمایشی تهران میزبان بخش‌های مختلف شانزدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی شدند.
به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، تالارهای هنر و خانه نمایش مرکز هنرهای نمایشی، سالن اصلی و کوچک تئاتر مولوی، سالن‌های انتظامی، ناصری و شهناز خانه هنرمندان ایران و سالن ماه حوزه هنری و سالن‌های دانشگاه‌های سینما تئاتر، دانشگاه هنر و سوره در جدول اجراهای شانزدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران قرار گرفتند.
علی تقی‌زاده دبیر این جشنواره با اعلام فهرست سالن‌های میزبان جشنواره از تمامی نهادها و مراکزی که نهایت همکاری را با تئاتر دانشگاهی داشته و دارند، همچنین از اصحاب رسانه که مسائل تئاتر دانشگاهی را با حساسیت دنبال می‌کنند سپاسگذاری کرده و ابراز امیدواری کرد شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران پربارتر از هر سال دیگر برگزار شود.
شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران در بخش‌های متنوع رادیویی، صحنه‌ای، خیابانی، عکس، پوستر، بین‌الملل، نمایشنامه نویسی، نمایشنامه خوانی و... در اردیبهشت ماه 92 برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز