خبرگزاری کار ایران

گزارش ایلنا از نشست ۶ فیلمساز /۸

كرم پور: رفتار امروز حوره ماند دوره مك كارتیسم است

asdasd

اگر مردم قرار باشد در سینما خودشان را نبینند دیگر به سینما نمی‌آیند و به دیدن فیلم‌های سخیف ترکی بسنده می‌کنند. بهتر است حوزه هنری و سازمان تبلیغات اگر می‌خواهند برای سینما کاری بکنند اصلا کاری نکنند.

ایلنا: مهدی كرم پور كار گردان  فیلم پل چوبی معتقد است؛ رفتار امروز حوره بسیار بد است و لیستی كه منتشر شده است مانند دوره مك كارتیسم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی کرم‌پور(کارگردان فیلم پل چوبی) با اشاره به عملکرد حوزه هنری گفت: در کار پشت صحنه تمامی این رفتارهای حوزه ضربه به سینما مورد هدف است. امروز عملکرد حوزه به گونه‌ای است که با یک هجمه سینمای ایران از بین می‌رود. از طرف دیگر حوزه هنری آدرس را اشتباه می‌دهد و با این کار و بودجه‌ای که در اختیار دارد؛ کمر به مرگ سینمای ایران بسته است.
وی با انتقاد از دیدگاه حوزه نسبت به این فیلم‌ها گفت: اگر مردم قرار باشد در سینما خودشان را نبینند؛ دیگر به سینما نمی‌آیند و به دیدن فیلم‌های سخیف ترکی بسنده می‌کنند. بهتر است حوزه هنری و سازمان تبلیغات اگر می‌خواهند برای سینما کاری بکنند اصلا کاری نکنند.
وی ادامه داد: آنچه که امروز خطرناک است لیست دادن است کاری که امروز حوزه هنری می‌کند ما را یاد زمان مکارتیسم می‌اندازد که لیست درست می‌کردند و جلوی فعالیت گروهی را می‌گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز