خبرگزاری کار ایران

منیژه حكمت برنامه‌ی گفتگو را براساس زندگی هنرمندان می‌سازد

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۴۵

در مرحله اول این برنامه 28 هنرمند حضور دارند / برنامه گفتگو در 14 قسمت 45 دقیقه ای بعد از نوروز 92 در ساسر كشور توزیع می شود.

ایلنا: برنامه گفتگو به تهیه‌كنندگی منیژه حكمت و علی سرتیپی در شبكه نمایش خانگی تولید و عرضه می‌شود.

منیژه حكمت در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب افزود: پیشنهاد تولید برنامه‌ای گفتگو محور برای تلویزیون پیش از این به من شده بود كه امكان ساخت آن فراهم نشد و من طرحی را خودم آماده كردم و بعد از دریافت مجوز از ارشاد قصد دارم تا آن را در شبكه نمایش خانگی عرضه كنم.

وی با اشاره به تفاوت‌های این برنامه با موارد مشابهی كه در تلویزیون ارائه می‌شود، گفت: همیشه فضای زندگی هنرمندان و چگونگی كسب موفیقت‌های مختلف آنها برای مردم جذاب بوده است. ما در این سری برنامه‌ها با نزدیك شدن به زندگی بازیگران و سایر هنرمندان سینما تلاش داریم تا مردم و علاقمندان را بیشتر با آنها آشنا كنیم.

وی درباره ساختار این اثر گفت: در مرحله اول 28 هنرمند كه بیشتر آنها بازیگران سینما هستند؛ حضور پیدا می‌كنند و شكل برنامه به اینگونه است كه هنرمندان با همتایان خود گفتگو می‌كنند یعنی امكان دارد یك بازیگر سینما با بازیگر دیگری گفتگو كند.

حكمت درباره زمان تولید و عرضه این برنامه گفت: تولید برنامه آغاز شده است و بعداز عید نوروز 92،هر هفته یك قسمت از این برنامه كه شامل گفتگو با 4 هنرمند است؛ عرضه می‌شود. سری اولی این مجموعه 14 قسمت 45 دقیقه‌ای است و درقالب dvdعرضه می‌شود و قیمت آن نیز از قیمت لوح‌های فشرده بازار بیشتر نیست.

عوامل ساخت این برنامه عبارتند از: تهیه‌کنندگان منیژه حکمت - علیرضا سرتیپی، طراح پروژه: منیژه حکمت، مدیر تصویربرداری: بهمن کیارستمی، دستیار کارگردان: پگاه آهنگرانی، مدیر تولید: جعفر عروجی، برنامه ریز: افروز شادکی، محقق: پرنیان ابراهیم‌زاده.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز