خبرگزاری کار ایران

همایون اسعدیان در گفتگو با ایلنا مطرح كرد:

قرار نیست خانه‌سینما دوباره تاسیس شود

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۴۶

نمایندگان خانه‌سینما نهایت تعامل و همكاری را در جلسه شورای اصلاح اساسنامه خانه‌سینما داشتند تا این مسئله حل شود.

ایلنا: همایون اسعدیان رئیس كانون كارگردانان سینمای ایران معتقد است كه نمایندگان خانه‌سینما نهایت همكاری و حسن نیت را در اصلاح اساسنامه نشان داده‌اند.

همایون اسعدیان(رئیس كانون كارگردانان سینمای ایران) در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با اشاره به جلسه شب گذشته(14 اسفند) صنوف سینمایی گفت: در این جلسه درباره آخرین وضعیت اصلاح اساسنامه صحبت شد و براساس گزارشی كه ما دیدیم نمایندگان خانه‌سینما نهایت تعامل و همكاری را در جلسه شورای اصلاح اساسنامه خانه‌سینما داشتند تا این مسئله حل شود.

اسعدیان تاكید كرد: این حسن همكاری به اندازه‌ای بوده است كه حتی از نظر چند نفر از نمایندگان صنوف سینمایی، نمایندگان خانه‌سینما نباید بعضی شرایط را می‌پذیرفتند اما برای نشان دادن حسن نیت خود قبول كردند.

وی با اشاره به مواردی كه بعد از پایان جلسه مطرح شده است؛ گفت: در بیشتر اساسنامه‌ها این قید كه موسسه باید در چارچوب نظام جمهوری اسلامی فعالیت كند وجود دارد و لی اینكه در ادامه نام آن جمهوری اسلامی بیاید؛ نیست. خانه‌سینما نیز از این امر مستثنی نیست و مانند همه موسسات در قالب نظام و اهداف جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌كند.

اسعدیان افزود: از نظر ما این اصلاح اساسنامه همان اصلاح اساسنامه قبلی خانه‌سینماست و قرار نیست خانه‌سینما دوباره تاسیس شود و بهتر است دوستان از سنگ‌اندازی در روند بازگشایی خانه‌سینما خوداری كنند و امیدوارم خانه سینما دوباره باز شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز