خبرگزاری کار ایران

به كارگردانی مرضیه برومند و بعد از ۲۸ سال؛

حكمت: شهر موش‌های 2 با بودجه 3 میلیارد تومانی ساخته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۵۰

فیلمنامه شهر موش‌های 2 توسط مرضیه برومند و فرهاد توحیدی نوشته شده و تهیه‌كنندگی آن را منیژه حكمت و علی سر تیپی برعهده دارند.

ایلنا: منیژه حكمت(تهیه‌كننده سینما) قصد دارد تا فیلم شهر موش‌های 2 را با بودجه 3میلیارد تومانی تهیه كند.

حكمت در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این مطلب افزود: در شهر موشهای 2 بدنبال آن هستیم كه سه نسل از مخاطبان را دركنار هم قرار دهیم و این نوستالژی این توانایی را دارد.

وی ادامه داد: تهیه‌كنندگی فیلم توسط من و علی سرتیپی است و مدیر تولید فلیم جعفر عروجی است. كارگردان فلیم شهر موش‌های 2 را مرضیه برومند برعهده دارد و فلیمنامه را فرهاد توحیدی به همراه مرضیه برومند نوشته‌اند. عروسك‌ها نیز توسط بنفشه بدیع درحال ساخت و طراحی است.

حكمت ادامه داد: 3 سال بود كه دنیال راضی كردن برومند برای كارگردانی فیلم بودم.

وی با اشاره به هزینه‌های این فیلم گفت: برآورد ما برای این فیلم 3 میلیارد تومان است و امیدوارم با تهیه این بودجه؛ فیلم ساخته شود. دكور فیلم در سوله‌ای واقع در بوستان ولایت ساخته می‌شود و قصد داریم كه این دكور بعداز پایان فیلمبرداری نگهداری شود و به محلی برای بازید عموم مردم تبدیل شود.

حكمت ادامه داد: ساخت فیلم در بهار 92 آغاز می‌شود و تلاش داریم فیلم را برای نمایش در جشنواره فیلم كودك آماده كنیم. فیلم شهر موش‌های 1 در سال 64 ساخته شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز