خبرگزاری کار ایران

طی مراسم اختتامیه در دانشگاه زاهدان؛

برگزیدگان كارگاه جشنواره هنر مقاومت معرفی می‌شوند

کد خبر : ۵۰۸۱۳

محمودزاده: برای دومین بار است که کارگاهی با این موضوع را در دانشگاه زاهدان برپا می‌کنیم و بازخورد آن قابل توجه بوده است.

ایلنا: دانشگاه زاهدان که یکی از میزبانان كارگاه‌های آموزشی سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت است، روز دوشنبه 7 اسفند طی مراسم اختتامیه، آثار برگزیده ورکشاپ نقاشی را معرفی می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت، در این مراسم که با حضور دبیراجرایی جشنواره، اساتید و دانشجویان دانشگاه زاهدان برگزار می‌شود، آثار برتر دانشجویان به نمایش در آمده و برگزیدگان معرفی خواهند شد.

حبیبی دبیر اجرایی جشنواره در این باره، گفت: در پروسه یک ماهه کارگاه دانشگاه زاهدان 30 اثر به صورت انفرادی و گروهی توسط دانشجویان تولید شده است که همه این آثار به جشنواره راه پیدا خواهند کرد.

حمیده محمودزاده مدرس و مسئول این كارگاه نیز توضیح داد: کار ورکشاپ از دیماه 91 آغاز شد و پس از مراحل طراحی، در تاریخ پانزدهم بهمن ماه آثار تحویل داده و مرحله داوری نیز تا پایان بهمن ادامه داشت.

وی استقبال دانشجویان از كارگاه‌های جشنواره جهانی هنر مقاومت را خوب ارزیابی کرده و یادآور شد که برای دومین بار است که کارگاهی با این موضوع را در دانشگاه زاهدان برپا می‌کنیم و بازخورد آن قابل توجه بوده است.

محمودزاده تعداد آثار برگزیده كارگاه را سه اثر اعلام کرد که توسط هیات داوران متشکل از حمید جعفری شکیب و خودش داوری شده‌اند.

این هنرمند، هنرمقاومت را هنری درونی با بازتاب بیرونی دانسته و می‌افزاید: هنر مقاومت، متاثراز روح زمان خود، می‌تواند جلوه‌های متفاوتی پیدا كند.

سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت با دبیرکلی دکتر حبیب الله صادقی در آذرماه 92 برگزار می شود و مهلت ارسال آثار به این جشنواره در بخش های دوازده گانه هنرهای تجسمی تا 20 اسفند ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز