خبرگزاری کار ایران

«۲۱ آگهی استخدام» برنده بهترین مستند پروین اعتصامی شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۰۰

دو مستند «۲۱ آگهی استخدام» و «تنهایی پرهیاهو» از محصولات موسسه تصویر شهر جوایز بهترین فیلم مستند و بهترین پژوهشگر زن در جشنواره فیلم پروین اعتصامی را دریافت کردند.

ایلنا: در هفتمین جشنواره فیلم پروین اعتصامی؛ «۲۱ آگهی استخدام» جایزه بهترین مستند را دریافت کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ملی و دومین جشنواره بین المللی فیلم پروین اعتصامی که شب گذشته در ایوان شمس برگزار شد، در بخش نیلوفر زرین هیئت داوران مستند «۲۱ آگهی استخدام» به کارگردانی فرحناز شریفی را به عنوان بهترین فیلم مستند برگزیدند. این مستند به بررسی آگهی‌های روزنامه‌های صبح تهران می‌پردازد.

همچنین در بخش نیلوفر سیمین نیز جایزه بهترین پژوهشگر زن به رخساره قائم مقامی کارگردان مستند «تنهایی پرهیاهو» اهدا شد. این مستند داستان ناشر جوانی را روایت می‌کند که به دنبال از سرگذراندن یک بحران شدید کاری به هر جا سر می‌زند تا رابطه افراد مختلف را با کتاب و کتابخوانی بررسی کند.

مجموعه پرسه در شهر از ۱۹ اردیبهشت ماه سال جاری در روزهای سه شنبه ساعت ۲۲ از شبکه ۴ سیما پخش شد. این مجموعه که در ۱۳ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای به تهیه کنندگی جعفر صانعی مقدم تهیه و تولید شده است، یک مستند اجتماعی است که موضوعات شهری را به تصویر می‌کشد.

موسسه تصویر شهر امسال با سه فیلم از مستند پرسه در شهر در بخش مسابقه هفتمین جشنواره فیلم پروین اعتصامی حضور داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز