خبرگزاری کار ایران

حسینی: مدیران فرهنگی سیاسی‌كاری نمی‌كنند

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۹۷

گفته می‌شود نگاه سیاسی در رفتارهای ما وجود دارد. درحالی‌كه این حرف درست نیست. ما تمام تلاشمان این است که نگاه‌مان نگاه فرهنگی و جذب حداکثری باشد.

ایلنا: وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی معتقد است كه مدیران فرهنگی در وزارت ارشاد بدنبال جذب حداكثری هستند و اهل سیاسی كاری نیستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدمحمد حسینی در مراسم اختتامیه بخش تجلی اراده ملی سی و یكمین دوره جشنواره فیلم فجر گفت: امسال نسبت به سال قبل مشارکت نهاد‌ها و دستگاه‌ها ۱۴۰ درصد رشد داشته است. انتظارمان این است که در سال‌های آینده همهٔ نهادهای دولتی و خصوصی نظام که می‌توانند، در سینما مشارکت کنند و سال به سال شاهد رشد، پویایی و بالندگی سینما باشیم.

وی با تاكید بر لزوم حمایت دستگاه‌ها و نهادهای مختلف از سینما افزود: تشویق‌هایی مانند تشویق نهاد‌ها و سازمان‌ها باعث دلگرمی سینماگران می‌شود اگر می‌گوییم سینما یکی از دستاوردهای باشکوه انقلاب ماست، همه باید کمک کنیم تا زیبایی‌ها روی پرده سینما به نمایش درآید. اگر می‌خواهیم سیاه‌نمایی در سینما نباشد همه باید كمك كنیم و نباید فقط نقاط منفی را ببینیم.

وی با تاكید بر سینمای اجتماعی افزود: فیلمساز باید در سینمایی اجتماعی مانند طبیب وارد شود و مشكل را بررسی و گره‌گشایی كند.

وزیر ارشاد با اشاره به اهمیت جشنواره فیلم فجر گفت: نفس برگزاری این جشنواره در شرایط و مشكلات عدیده‌ای كه داریم بسیار ارزشمند است.

وی با انتقاد از كسانی كه مدیران فرهنگی راه به سیاسی‌كاری متهم می‌كنند، افزود: گفته می‌شود نگاه سیاسی در رفتارهای ما وجود دارد درحالیكه این حرف درست نیست. ما تمام تلاشمان این است که نگاه‌مان نگاه فرهنگی و جذب حداکثری باشد.

حسینی افزود: کسانی ما را متهم به سیاسی‌كاری کردند که خودشان شدیدالحن‌ترین بیانیه‌ها را در کارهای فرهنگی، سینمایی و سیاسی صادر می‌کنند. اما در هر صورت ما همهٔ این‌ها را به جان می‌پذیریم. زیرا یك مدیر باید سعه صدر داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز