خبرگزاری کار ایران

فردا و درآستانه هفته دفاع مقدس؛

اختتامیه نهمین جشنواره تئاتر رضوی در بجنورد برگزار می‌شود

asdasd

همزمان با سومین و آخرین روز از این جشنواره نمایش هفت دریا شبنمی به کارگردانی رضا حسینی از استان خراسان رضوی در تالار حافظ به روی صحنه می‌رود.

ایلنا، مراسم اختتامیه نهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی فردا و در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس در بجنورد برگزار می شود

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری نهمین جشنواره، فردا پنجشنبه (30 شهریور) و در آستانه آغاز هفته بزرگداشت ارزش‌های دفاع مقدس مراسم اختتامیه این جشنواره برگزار می‌شود و برگزیدگان آن معرفی و تقدیر خواهند شد.

براین اساس علاوه بر تجلیل از برگزیدگان، برگزاری نمایشگاه عکس از آثار نمایشی اجرا شده دراین دوره از جشنواره، تجلیل از تلاش‌های سعید تشکری، نویسنده و کارگردان فعال در عرصه تئاتر کشور به ویژه تئاتر رضوی از جمله برنامه‌های محوری در مراسم اختتامیه را در بردارد.

گفتنی است، این مراسم با حضور قادر آشنا، مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز میهمانانی از این مرکز و داوران جشنواره و نیز مسئولان استانی برگزار می‌شود.

در همین رابطه و همزمان با سومین و آخرین روز از این جشنواره نمایش هفت دریا شبنمی به کارگردانی رضا حسینی از استان خراسان رضوی در تالار حافظ به روی صحنه می‌رود.

این اثر در دو نوبت 9 و 11 صبح برای علاقمندان و داوران جشنواره دو اجرای پیاپی خواهد داشت.

لازم به ذكر است 9 گروه نمایشی رضوی از سه شنبه 28(شهریور) به مدت 3 روز برگزاری این جشنواره در شهرستان بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی به رقابت پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز