خبرگزاری کار ایران

کویتی‌پور بعد از تماشای نمایش «غبار»:

جلوه گاهی متفاوت از حضور زن در جنگ تحمیلی

کد خبر : ۴۶۴۸۳

من در بسیاری از لحظات نمایش احساس کردم بازیگران نمایش از اهالی بومی منطقه خرمشهر هستند که این چنین با قدرت در صحنه حضور دارند.

ایلنا: مداح و خواننده صاحب‌نام آثار مذهبی بعد از تماشای نمایش«غبار»، این اثر نمایشی را جلوه گاهی متفاوت از حضور زنان در دوران جنگ تحمیلی توصیف کرد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، غلام کویتی‌پور با بیان این مطلب، افزود: نمایش غبار اثری متفاوت در حوزه نمایشهای دفاع مقدس است که توانسته تصویر جدیدی ازمقاومت مردم دلیر خرمشهر به ویژه زنان این منطقه به تماشاگر ارائه دهد.
وی ادامه داد: یکی دیگر از نقاط قوت این اثر نمایشی بازیهای روان و یکدستی بود که توانست محتوای نمایشنامه را به خوبی برای تماشاگرنمایش دهد و من تا به امروز نمایشی ندیده بودم که این چنین بتواند واقعیتهای جنگ را به درستی روی صحنه اجرا کند. حتی من در بسیاری از لحظات نمایش احساس کردم بازیگران نمایش از اهالی بومی منطقه خرمشهر هستند که این چنین با قدرت در صحنه حضور دارند.
این مداح و خواننده صاحب نام آثار مذهبی در بخش دیگری از صحبتهای خود، تصریح کرد: اجرای چنین آثار نمایشی تاثیر گذار می‌تواند مورد توجه مسوولان استان خوزستان نیز قرارگیرد چرا که شهرهایی مثل خرمشهر نیازمند حمایت‌های بیشتری در جهت بازسازی و تجهیز امکانات شهری هستند و به اعتقاد من دیدن این نمایش‌ها می‌تواند گامی برای این حمایت‌ها باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز