خبرگزاری کار ایران

صبا کمالی به مناطق زلزله زده آذربایجان سفر کرد

asdasd

دیداری یک روزه از مناطق زلزله زده آذربایجان داشت و ضمن همدردی با آسیب دیدگان و دلجویی از هموطنان زلزله زده و وقوع این پدیده طبیعی، شخصا کمک‌های خود را به کودکان زلزله زده منطقه اهدا کرد.

 ایلنا: صبا کمالی که از یاوران و همراهان قدیمی مهرآفرین است؛ با هماهنگی‌های صورت پذیرفته از سوی نمایندگان موسسه نیکوکاری مهرآفرین در تبریز، دیداری یک روزه از مناطق زلزله زده آذربایجان داشت و ضمن همدردی با آسیب دیدگان و دلجویی از هموطنان زلزله زده و وقوع این پدیده طبیعی، شخصا کمک‌های خود را به کودکان زلزله زده منطقه اهدا کرد.


به گزارش خبرنگار ایلنا، وی ضمن بازدید از بخش‌های زلزله زده، ساعاتی را با مادران آسیب دیده گذراند و ضمن همراهی و همدردی با ایشان، مشکلاتشان را شنید و قرار شد سفیری برای پیام آنان، به مسئولان باشد.


کمالی سپس با فرزندان ایشان نیز اوقاتی صمیمانه را سپری کرد، وی ضمن ابراز تاسف مجدد از وقوع زلزله، گفت: امیدوارم در آستانه آغاز سال تحصیلی، بچه‌های معصوم این منطقه از مدرسه‌شان جا نمانند؛ و مردم خوب و همه مسئولان هم کمک کنند تا زود‌تر همه چیز به حالت عادی برگردد.
کمالی در این سفر، همقدمی و همراهی‌اش را تا رفع کامل چهره ویرانی از این منطقه اعلام کرد و افزود:
آرزو می‌کنم دفعه بعد که می‌آیم به دیدن شما، دیگر هیچ اثری از آسیب‌های زلزله نبینم و باز با‌‌ همان مردم شاد و خونگرم و مه‌مان نواز روبرو شوم که با خرمی به زندگی عادیشان مشغول‌اند.
شایان ذکرست که از زمان وقوع زلزله، نمایندگان و دیدبانان موسسه مهرآفرین به شکل مستمر در منطقه حضور یافته و هدایا و کمک‌های مردمی را که به آسیب دیدگان اختصاص داشته، به دست ایشان می‌رسانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز