خبرگزاری کار ایران

کتاب «مرور 30 سال جشنواره فیلم فجر» رونمایی شد

کد خبر : ۴۵۲۴۷

کتاب «مرور سی‌دوره جشنواره فیلم فجر» با حضور محمد رضا عباسیان دبیر جشنواره فیلم فجر در سالن سعدی دربرج میلاد رونمایی شد.

 ایلنا: کتاب «مرور سی‌دوره جشنواره فیلم فجر» با حضور محمد رضا عباسیان دبیر جشنواره فیلم فجر در سالن سعدی در برج میلاد رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود نجفی در این مراسم گفت: پیشنهاد این کتاب را سال پیش به محمد خزاعی داده بودم که ایشان گفتند در قالب همان کاتالوگ کار شود اما امسال آقای عباسیان از این طرح استقبال کرد.

وی ادامه داد: این کتاب توسط تیم 20 نفره‌ای که بیش از سه ماه مشغول گردآوری‌ کتاب‌ها عکس‌ها از اولین دوره جشنواره تاکنون بوده‌اند، تهیه شده است.

نجفی همچنین گفت: امیدوارم این کتاب بتواند این جای خالی را پر کند و امکانی فراهم شود اگر ایرادی در کار وجود داشت رفع شود.

عباسیان دبیر جشنواره فیلم فجر در پاسخ به سؤال شهید‌ی فر مبنی بر چگونگی امکان تهیه این کتاب گفت: قیمت تمام شده کتاب 30 هزار تومان است که در سالن برج میلاد عرضه می‌شود و پس از آن وارد کتاب ‌فروشی‌ها می‌شود.

دبیر جشنواره فیلم فجر درباره اینکه آیا امکان دارد بعد از اختتامیه این جشنواره کنفرانس خبری برای پاسخگویی به سؤالات خبرنگاران برگزار شود، گفت: اگر نیاز باشد و روابط عمومی نیز تشخیص دهد برگزار خواهد شد.

عباسیان در بخشی از سخنان خود با اشاره به مشکلاتی که برای ظرفیت سالن سینما رسانه پیش آمده بود، گفت: با امسال نسبت به سال قبل نیز 2هزار کارت کمتر صادر کرده‌ایم.

در پایان این مراسم عوامل گردآورنده کتاب در سالن مورد تشویق حضار قرار گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز