خبرگزاری کار ایران

آرپناهی:

در گذشته در عرصه هنر کمتر شاید حمایت برندهای بزرگ بودیم

کد خبر : ۴۵۱۶۹

مسئولیت اجتماعی سازمان ها جزو اموری است که در ایران باید توسط برندهای بزرگ بیشتر از گذشته پیگیری شود. در گذشته در عرصه هنر کمتر شاید حمایت برندهای بزرگ بودیم.

ایلنا: نشست خبری حامی مالی سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر شب گذشته در برج میلاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یزدان عشیری مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر در نشست رسانه‌ای حامی مالی جشنواره فیلم فجر گفت: جشنواره امسال با کیفیت خوبی برگزار می‌شود که بخش عمده‌ای از آن به همت دوستان رسانه است که فکر می‌کنم امسال بیش از سال‌های قبل حضور پر رنگ آن‌ها در پوشش اخبار و بسیاری از اخبار موازی محسوس است و جشنواره فیلم فجر با عزم راسخ این عزیزان به خوبی درخشیده است.

وی ادامه داد: با وجود همه مشکلات اقتصاد مقاوتی جشنواره فیلم فجر تا کنون با رمق و پویایی خوبی جلو آمده است که بار اصلی بر دوش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است در کنار این اتفاق شرکت خدمات ارتباطی رایتل حامی جشنواره بوده است.

شاهین آرپناهی مدیر کل ارتباطات رایتل نیز گفت: فعالیتی که در عرصه حمایت از عرصه جشنواره فجر آغاز کردیم به دلیل این است که ما مخاطبین خود را در وهله اول فرهیختنگان جامعه، جوانان تحصیل کرده و افرادی می‌دانیم که به فناوری جدید تعلق بیشتری دارند. در رایتل سرویسی به نام تماس تصویری داریم تا به امروز به این معنی چیزی نداشتیم و این اتفاقی جدید است که بوسیله آن می‌توانیم اینترنت پر سرعت را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

وی گفت: مخاطبین نسل سوم از نظر ما فرهیخته هستند و ما فکر می‌کنیم از این جهت با مخاطبین سینما و هنر اشتراک بزرگی داریم. امسال این توفیق را داشتیم تا در خدمت مجموعه برگزارکنندگان جشنواره فیلم فجر و در واقع در خدمت عزیران سینماگر و علاقمندان به سینما باشیم و امیدواریم در آینده بتوانیم رایتل را به عنوان حامی هنر ایران زمین جانمایی کنیم که مستلزم این است که در آینده در عرصه‌های مختلف هنری به خصوص هنر عمومی و پر مخاطب مثل سینما و محصولات برجسته این حوزه حمایت کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که لزوم حمایت از جشنواره‌های فرهنگی و سینمایی تا چه اندازه مهم است گفت: این نکته بخشی از آن برمی گردد به مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها جزء اموری است که در ایران باید توسط برندهای بزرگ بیشتر از گذشته پیگیری شود.

وی گفت: در گذشته در عرصه هنر کمتر شاید حمایت برندهای بزرگ بودیم. هم از جنبه مسئولیت اجتماعی و هم فوائد بازرگانی و تجاری حاصله از فعالیت‌های هنری حرکت صحیحی است و برندهای بزرگ ما باید به این سمت حرکت کنند و امیدوارم ورود رایتل به این عرصه فتح بابی باشد البته در گذشته هم بوده و امیدوارم در‌ این مسیر بتوانیم حرکت کنیم تا هم خودمان بتوانیم از حمایت مادی و معنوی آن برخوردار شویم و هم باب شود تا ببینیم برندهای بزرگ ما از هم سبقت می‌گیرند برای حمایت ازمحصولات فرهنگی و هنری زیرا ریشه هر جامعه‌ای در فرهنگ و هنر آن است و قطعا توسعه هنری و فرهنگی زیرساخت هر توسعه دیگری است.

وی در پاسخ به این سوال که در صحبت‌هایتان اشاره کردید رایتل قرار است از فیلم‌های فاخر حمایت کند چه برنامه ریزی برای این شده است؟ گفت: من قید به خصوص را استفاده کردم و معتقدم غربالی داریم به اسم غربالگری آثار فاخر که اولویت‌هایی در این مورد خواهیم داشت. از نظر استراتژیک بنای ما حمایت از عرصه هنر است یعنی استراتژی را در عرصه هنر برگزیدیم. این مصادیق فرآیندی دارد که باید در مورد آن صحبت کرد. اجمالا می‌گویم که در این زمینه هزینه‌هایی را داشتیم و تنها حمایت از جشنواره فجر نبوده است در سایر حوزه‌های نمایشی هم داشتیم. حتی در برخی از عرصه‌های نمایش خانگی هم حضور داشتیم.

وی در مورد بودجه اینکار نیز توضیح داد: فکر می‌کنم اکثر برندهای بزرگ بودجه‌ای را تحت عنوان بودجه حمایت‌گری برای اینکار اختصاص داده‌اند و آن چیزی که در مورد رایتل اتفاق افتاده اضافه شدن استراتژی است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز