خبرگزاری کار ایران

علم‌الهدی با انتشار یادداشتی بیان کرد:

جریان مرموزی، مجید مجیدی را هدف گرفته است

asdasd
کد خبر : ۴۲۷۶۳

منتظر حمله طیف سینماگر و منتقد روشنفکرنما به حاتمی کیا، تبریزی، راعی، درویش و… در آینده نزدیک باشید.

ایلنا: در جلسه نشست نقد و بررسی فیلم پذیرایی ساده به کارگردانی مانی حقیقی، مسعود فراستی و مانی حقیقی سخنانی را بیان کردند که در بخشی از آن به مجیدی مجیدی و رضا میرکریمی انتقادات تندی شده بود. امیرحسین علم‌الهدی(کارشناس سینما) با ارسال یادداشتی نسبت به این انتقادات واکنش نشان داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، متن یادداشت علم‌الهدی که نسخه‌ای از آن برای ایلنا فرستاده شده، بدین شرح است:

بنام حق

"رنگ خدای مجیدی املی‌ترین فیلم است و سازنده یه حبه قند " عقب مانده ذهنی است"!

اولین گفتار به نام مانی حقیقی ثبت گردیده است و دومی گفتار مختص مسعود فراستی است و هر دو گفتار در سفارت سابق آمریکا و یا همان لانه جاسوسی بیان گردیده است.

تعجب نکنید این گفتمان چند سالی است که توسط دولتمردان دهم با عناوین دیگری همانند "شاه نشین‌ها" و "رانت خوارها" و جدیدا "ساحل نشین‌ها" پا گرفته است و جالب‌تر این است که بعد از چند سالی مهم‌ترین فردی که در سینمای دولت دهم از این القاب استفاده می‌کرد به خاطر برخی مسایل از کار برکنار و نفر دیگرشان هم مهمان زندان اوین شد!

اگر در آینده دیدید که مانی حقیقی از کشور خارج شد و فیلم‌های ۳ نقطه‌ای ساخت، زیاد تعجب نکنید و همینطور اگر دیدید که فراستی در همین آینده نزدیک در یک جای غیرمتعارف! در حال تدریس "نقد فیلم" هست باز هم تعجب نکنید. سنت باری‌تعالی بر این اصل استوار است که از هر دست بدهید از همان دست پس می‌گیرید.

تحلیلم را از جریان مرموزی که در حال مدیریت حقیقی و فراستی است که فیلمسازان مولف سینمای ایران اسلامی مثل مجیدی و میرکریمی و… را هدف گرفته‌اند، در آینده خواهم گفت. ولی منتظر حمله طیف سینماگر و منتقد روشنفکرنما به حاتمی کیا، تبریزی، راعی، درویش و… در آینده نزدیک باشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز